![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dubbele bass? Ga weg man! ![]() |
|
![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
hoezo ken je die gasten niet dan. Ik bedoel de drummer he? Doe ff normaal man! Wat weet jij van Metalium? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door avantasia op 18-10-2005 3:08] ![]() |
|
Powermetal is niet helemaal mijn ding. Ik krijg er rode bultjes en jeuk van op intieme plaatsen, zeg maar. Ik kan je dus niet verder helpen! Hmmmm: http://www.dvd-galaxis.de/genre-detail-no-174757-metalium.metalium.attack.live.html ![]() |
|
weet je een zaak in Nederland die thuis zijn in heavy metal DVD's??? Thanx for the info zover... ![]() Great link... ![]() Heb je ook een link naar een Nederlandse DVD store met HM DVD's?? Anders bestel ik ze wel in Duitsland. [Dit bericht is gewijzigd door avantasia op 18-10-2005 3:23] ![]() |
|
Metalium is een aardige band, die f en toe erg energiek overkomt door de hoge snelheid. Ik heb alleen Hero Nation en die draai k af en toe, puur voor de energie. best lekker ![]() |
|
ik zal hier wel weer genadeloos op afgerekend worden, maar: ÜBER band!!! ![]() ![]() Vette bass heeft die bassist ook ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Elke band met 'metal' in de bandnaam is meteen onherroepelijk gay en moet absoluut vermeden worden Zenial ![]() |
|
net als iedereen met 666 in zijn mailadres. (net zo'n zinvolle opmerking, of niet dan ![]() Bruce Banner ![]() |
|
+1 behalve sacret steel en agent steel maar dat is dan ook geen metal Je moeder. ![]() |
|
quote: sacreT ? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
*kuch* ik doe aan een nieuwe dimensie in blind typen ![]() uiteraard sacred steel ![]() Je moeder. ![]() |
|
Sacred Steel is dan weer té fout! Raise the metalfist! Show the world that you're a metalhead! ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 18-10-2005 11:17] ![]() |
|
Secreet Steel ![]() Metallium meestal ook maar flauwe hap, geef mij maar Iron Saviour of zo signature ![]() |
|
gelukkig versta ik geen hol van die teksten hehe de muziek heerst iig wel Je moeder. ![]() |
|
En weer verder over metalium.daar gaat dit topic over... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
oha Metalium: ![]() ![]() ![]() |
|
hehe nouja, misschien vind ik het wel gaaf, kan de laatste tijd toch wel meer heavy metal waarderen, mn allergie lijkt over te gaan Je moeder. ![]() |
|
quote: "Coming Out" noemen ze dat ook wel... Zenial ![]() |
|
quote: ...out of the closet ja signature ![]() |
|
zondag in de Bosuil, wie komt?? wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Heerlijk gay metal ![]() ![]() ![]() |
|
moet jij nodig zeggen, met je dildo's op de kast ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ja ![]() ![]() |
|
dat wordt weer druk..... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |