|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dubbele bass? Ga weg man! |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
hoezo ken je die gasten niet dan. Ik bedoel de drummer he? Doe ff normaal man! Wat weet jij van Metalium? [Dit bericht is gewijzigd door avantasia op 18-10-2005 3:08] |
|
Powermetal is niet helemaal mijn ding. Ik krijg er rode bultjes en jeuk van op intieme plaatsen, zeg maar. Ik kan je dus niet verder helpen! Hmmmm: http://www.dvd-galaxis.de/genre-detail-no-174757-metalium.metalium.attack.live.html |
|
weet je een zaak in Nederland die thuis zijn in heavy metal DVD's??? Thanx for the info zover... Great link... Heb je ook een link naar een Nederlandse DVD store met HM DVD's?? Anders bestel ik ze wel in Duitsland. [Dit bericht is gewijzigd door avantasia op 18-10-2005 3:23] |
|
Metalium is een aardige band, die f en toe erg energiek overkomt door de hoge snelheid. Ik heb alleen Hero Nation en die draai k af en toe, puur voor de energie. best lekker |
|
ik zal hier wel weer genadeloos op afgerekend worden, maar: ÜBER band!!! Op Wacken dit jaar was het echt verbluffend gaaf. Ik had er daarvoor nog niets van gehoord of gezien, en was erg positief verrast. Vette bass heeft die bassist ook Bruce Banner |
|
Elke band met 'metal' in de bandnaam is meteen onherroepelijk gay en moet absoluut vermeden worden Zenial |
|
net als iedereen met 666 in zijn mailadres. (net zo'n zinvolle opmerking, of niet dan ) Bruce Banner |
|
+1 behalve sacret steel en agent steel maar dat is dan ook geen metal Je moeder. |
|
quote: sacreT ? Bruce Banner |
|
*kuch* ik doe aan een nieuwe dimensie in blind typen uiteraard sacred steel Je moeder. |
|
Sacred Steel is dan weer té fout! Raise the metalfist! Show the world that you're a metalhead! [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 18-10-2005 11:17] |
|
Secreet Steel der ver over Metallium meestal ook maar flauwe hap, geef mij maar Iron Saviour of zo signature |
|
gelukkig versta ik geen hol van die teksten hehe de muziek heerst iig wel Je moeder. |
|
En weer verder over metalium.daar gaat dit topic over... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
oha Metalium: |
|
hehe nouja, misschien vind ik het wel gaaf, kan de laatste tijd toch wel meer heavy metal waarderen, mn allergie lijkt over te gaan Je moeder. |
|
quote: "Coming Out" noemen ze dat ook wel... Zenial |
|
quote: ...out of the closet ja signature |
|
zondag in de Bosuil, wie komt?? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Heerlijk gay metal |
|
moet jij nodig zeggen, met je dildo's op de kast Bruce Banner |
|
quote: Ja |