|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
En ik naar het weer. |
|
Krijgen we nu een heel topic met 'ik ben benieuwd naar de line-up!' Ja, dat ben ik ook. Maar dat zien we volgend jaar wel weer. |
|
quote: Na Wacken van dit jaar kan ik alles hebben... |
|
Saxon ... ik blijf thuis! |
|
quote:Mooi gesproken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zeur niet. Moet toch wat vermelden. Over Saxon lukt me dat niet. :p |
|
Hm, Saxon zie ik toch al zo'n 5 keer per jaar, daarvoor hoef ik niet naar Graspop heavy metal is the law |
|
Mensen, Graspop is pas over een 8 maanden en er is pas 1 band bekend....moet dan nu al gediscussieerd gaan worden over iets waar nog gewoon niks over valt te vertellen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Niemand verplicht je om nu al iets te melden. Het topic is aangemaakt om de mensen de gelegenheid te geven om het meteen op dit forum te zetten, zodra het bekend is gemaakt. |
|
Verdorie, en ik maar hopen dat er hier heugelijk nieuws ging staan over Emperor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Emperor staat wel op Wacken in 2006 dacht ik te lezen in de Wacken mail Hatsjikidee! |
|
quote: Dat weekend hou ik altijd vrij voor Folkwoods, Wacken is verdorie ver vanuit Nieuwpoort Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ALWEER Saxon?! Ik pak Wacken wel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ja jeeezus hee, alleen maar Saxon op Graspop.. ik ga niet hoor!!! |
|
Saxon!! Huyyy Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Moet er nog wel wat meer bekend worden, maar hoogst waarschijnlijk ga ik toch wel.. aangezien er altijd wel goede bands komen. Hopelijk is het alleen niet weer zo'n stofpop als afgelopen jaar |
|
quote: er speelt maar 1 band hoor.. |
|
3 dagen lang Hatsjikidee! |
|
24 uur heavy metal is the law |
|
quote: |
|
...en de kaartjes zijn zeker gratis met gratis bier Hatsjikidee! |
|
Klopt, je moet alleen betalen voor Saxon. heavy metal is the law |
|
quote: Nee, tuurlijk niet! Daar betaal je in het nieuwe jaar rond de 115 euro voor.. en het bier, tja Maes bier voor maar 3 euro per plastic bekertje. |
|
quote: Zijn het je buren ofzo? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote:Bijna, feit is dat ze nogal de hoer van de festivals zijn de afgelopen 10 jaar. heavy metal is the law |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Volgende pagina |