|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HEEN!!! |
|
+1 |
|
Ik wil Vinnie Cola ook wel eens zien spelen... Onthouden! |
|
Mooi, kan ik met Frank over Fates Warning mijmeren en met Ratmans bekvechten over Yngwie Man, ik kijk hier zo naar uit!! Allan is naast zn fabeltastische techniek ook een van de meest gevoelige gitaristen die ik ken. Iedere, maar dan ook echt iedere noot, snap ik, voel ik. When your people matter, menstrual health matters |
|
+2 www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ja, eens kijken of ik die broer van mij hiervoor kan charteren Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Haha niks dr van! Ik wil Allan + band horen quote: Helemaal te gek ook dat Vinnie meedoet!! |
|
+3 !! Wordt dan al de 4e keer dat ik deze meneer ga zien Maar het gaafste vind ik nog wel dat Vinnie C. meedoet !!! |
|
ok dan!Hier moet ik heen! |
|
quote: Ik ga mee!!!!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
gaaf! sowieso aanwezig in de lantaarn |
|
Vette line up The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ikke ook mee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gaaf! Ben ook zeker van de partij! |
|
Tymon (post hier ook geloof ik?) van Exivious komt ook met me mee, ik neem mijn drummer mee, een vriend van hem, een andere vriend van me (ex-Swazafix, en nu in Ssik), dat wordt een hele zaal gevuld met allemaal muziek nerds 8) :D When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hij postte hier idd ook, maar afgezien van een topic over lesaanbod heb ik hem hier niet meer gezien; hoe is het met Exivious en zijn samenwerking met Patrick Mameli?Er zijn mensen die wachten nogal op plaatwerk nl..... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-10-2005 23:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik denk dat ie t niet waardeert als ik hier helemaal ga zitten uitwijden over C187 (heb wel materiaal gehoord, klonk erg goed!). Exivious is hard op zoek naar een drummert (en ik geloof ook weer bassist). Zonde, is echt 1 van de beste bands van Nederland Xou zeggen vraag t m allemaal bij Allan Holdsworth! When your people matter, menstrual health matters |
|
vinnie komt helaas toch niet mee maar Chad Wackerman wel |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
mwa die Wackerman schijnt ook een aardig potje te kunnen trommelen hoor. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
*sgop* quote: Nog even kijken óf ik hier überhaupt wel heen kan... |
|
Ik begin ongeduldig te worden! Ja! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik heb er zin in! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Wie waren er en wat vonden we ervan?! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik was er. Ik vond het leuk om te zien, maar het concert vond ik vrij matig. Allan stond gewoon halve nummers niks te doen. En het was allemaal maar een beetje soft omstebeurt solo's spelen. Bovendien leek het alsof ze nog maar net samen speelde wat volgens mij ook zo is, al waren het alle 4 erg goede muzikanten. Allan heeft veel betere / mooiere muziek gemaakt maar toch heb ik me best vermaakt. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |