|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
vrijdag 4 november dB's Utrecht www.dbstudio.nl ISLE OF MAN VIRULENT (cd-presentatie) CYPHER www.isleofman.nl www.cyphercore.com [Dit bericht is gewijzigd door iomrocks op 20-10-2005 15:56] |
|
Ik kom denk ik wel ff kijken |
|
Heb er weer zin in But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Jaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Cool |
|
|
|
*SCHOP* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Nou, zal ik me dan ook maar komen bezatten? Drummer nodig? |
|
Euuhh Mystus goed plan lijkt me gezellig ik bezat niet mee want ik ben weer de lul met rijden zoals altijd, die andere cypher mannen allemaal geen auto's en rijbewijzen grrr But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
De homeaux... Nou, dan zal ik er maar een paar op jou drinken! Drummer nodig? |
|
Rij jij me anders terug naar Delft en Den Haag met onze gear dan blijf jij nuchter en laat ik me wel vollopen ok?deal? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
ik ben ook van de partij (lekker dichtbij dus op de fiets ) [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 31-10-2005 14:23] |
|
quote: Hmmmm... En hoe kom ik dan weer terug in Utrecht? Drummer nodig? |
|
schop. |
|
Heuu Daan, Er al een beetje zin in? Is de nieuwe 'merch'al klaar? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ja? Kan ik eindelijk zo'n felbegeerde leren "Isle Of Man" G-string aanschaffen? Drummer nodig? |
|
*Kick* But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
er komen niet veel zm'ers geloof ik... hehe... carcasstrid |
|
jij telt toch voor 12? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
hehe wordt gezellie vanavond!! carcasstrid |
|
Hey kom jij ook? Luitjes tot vanavond. Vrolijk me even op met de muziek, en jullie stralende aanwezigheid, want ik heb het heel moeilijk nu op het werk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
vrolijk ehh ok we zullen vanmiddag nog snel effe een paar mooie Frans Bauer nummers instuderenvoor vanaaf But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: nee ik kom niet.. ik heb geen zin sterkte op je werk en waarom heb je het nu moeilijk dan? ik heb het altijd moeilijk op mijn werk carcasstrid |
|
lange moeilijke zaken. Ingewikkelde zaken, en zaken die met lekker op elkaar afschuift. Dat is erg vermoeiend. Dus vanavond maar even eruit gooien Tot vanaaf, mensen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |