|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf! Eens kijken of ik nog tijd heb, Chainsaw moet eigenlijk wel weer eens! heavy metal is the law |
|
woei, bin dabei! Je moeder. |
|
|
|
hmmm iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hhhhmmmm??? als in.......... of als in |
|
Gheghe, een echt avondje truimetal... |
|
quote:Als in...hmmm, misschien kom ik wel even langs voor het bier ja iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Goddes of Desire was wel geil op wacken Rob werd er zo opgewonden van dat hij zich spontaan uit begon te kleden. Gelukkig heb ik hem tegen kunnen houden [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-10-2005 16:03] |
|
quote: WTF! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Jaja, je was dronken he. Ik was helemaal nuchter, dus mijn geheugen werkt nog prima |
|
quote: begint die neus al te groeien? jij bent geen moment nuchter geweest! [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 21-10-2005 16:08] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Daar had hij vorig jaar op SummerBreeze ook al last van ja. Heel apart. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Mij ook nog voor jood uit gaan maken zeg! Godver de godver. |
|
daar moet ik dan ook aanwezig zijn They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
HgarrothwulfF en ik zijn er misschien. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
o duurt nog even Je moeder. |
|
Ja... Jij met je volgende week hehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hehe ja daarom... oeps Je moeder. |
|
dat word vast de moeite waard. als er niets tussen komt ben ik aanwezig ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ok, ik ga er zeer waarschijnlijk ook weer eens bij zijn...echt een eeuw geleden dat ik nog in de gigant geweest ben |
|
he jij hier hehe Je moeder. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:gezellig Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
*schop* |
|
metaaaal *schop²* Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |