![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Gaaf! Eens kijken of ik nog tijd heb, Chainsaw moet eigenlijk wel weer eens! heavy metal is the law |
|||||||||
|
woei, bin dabei! Je moeder. |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
hmmm iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|||||||||
|
hhhhmmmm??? als in.......... of als in |
|||||||||
|
Gheghe, een echt avondje truimetal... |
|||||||||
|
quote:Als in...hmmm, misschien kom ik wel even langs voor het bier ja iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|||||||||
|
Goddes of Desire was wel geil op wacken Rob werd er zo opgewonden van dat hij zich spontaan uit begon te kleden. Gelukkig heb ik hem tegen kunnen houden [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-10-2005 16:03] |
|||||||||
|
quote: WTF! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|||||||||
|
Jaja, je was dronken he. Ik was helemaal nuchter, dus mijn geheugen werkt nog prima |
|||||||||
|
quote: begint die neus al te groeien? jij bent geen moment nuchter geweest! [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 21-10-2005 16:08] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|||||||||
|
quote:Daar had hij vorig jaar op SummerBreeze ook al last van ja. Heel apart. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote: Mij ook nog voor jood uit gaan maken zeg! Godver de godver. |
|||||||||
|
daar moet ik dan ook aanwezig zijn |
|||||||||
|
HgarrothwulfF en ik zijn er misschien. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|||||||||
|
o duurt nog even Je moeder. |
|||||||||
|
Ja... Jij met je volgende week hehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|||||||||
|
hehe ja daarom... oeps Je moeder. |
|||||||||
|
dat word vast de moeite waard. als er niets tussen komt ben ik aanwezig ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|||||||||
|
Ok, ik ga er zeer waarschijnlijk ook weer eens bij zijn...echt een eeuw geleden dat ik nog in de gigant geweest ben |
|||||||||
|
he jij hier hehe Je moeder. |
|||||||||
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|||||||||
|
quote:gezellig Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|||||||||
|
*schop* |
|||||||||
|
metaaaal *schop²* Je moeder. |
|||||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
| Index / Concerten |