|
Auteur: |
|
|
Hallo, Ik heb 100en zeldzame black metal lps te koop. Veel oude Myhame, Burzum, Immortal, Dissection, Emperor, COF, Dimmu Borgir, Gorgoroth etcetc. Lijst is te vinden op: http://www.blacksale.tk Wees er snel bij want weg is weg! Mazzel Blacksale |
|
Edit: En je weet het, alleen homo's verkopen hun promo's. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-10-2005 18:23] |
|
Dat is nog geen reden om zulke asociale prijzen te vragen. |
|
Wat een prijzen zeg Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oke, doe maar een bod dan zou ik zeggen, is altijd bespreekbaar! |
|
Best fors ja iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Moet dit niet in een te koop topic????? Sommige Lomperikken Onthouden Topics Jezus Eikel!!!!!!!!!!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1742235 [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 21-10-2005 18:45] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
wat een sjaakie!~ Suck my piss |
|
Dit is toch een te koop topic? |
|
15 euro voor een simpel CD'tje, gek zeg. |
|
quote: Ik Lijk wel een modje...damn...... Dacht trouwens dat jij ook een modje was Lord Skullfuck??? [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 21-10-2005 18:53] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Doe maar een bod dan zou ik zeggen, blijkbaar bestaat deze collectie uit cdwinkel spullen. Dat is trowuens voor t eerst dat ik dat hoor van iemand. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-10-2005 18:49] |
|
quote: Been there, done that Suck my piss |
|
werdt |
|
quote: ok Maar tell me heb ik geen gelijk???of zie ik het verkeerd?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
allebij Suck my piss |
|
Helaas no modje when you need them.... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Uhuh, als ik zo je lijstje es bekijk voel ik me ook best rijk spelfout weggehaald... |
|
mot je wel eerst verkopen! |
|
Geef me een paar minuten en dit topic gaat dicht.. hier zijn topics voor. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
45 EURO VOOR EEN IMMORTAL VHS MET TWEE VIDEOCLIPS???????????? |
|
quote: Uhuhuh, nope.... spelfout weggehaald... |
|
Hoppa, heeft ie 't zelf al verplaatst. Mooi. Dag topic! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Heavy Metal |