|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
LAATSTE show van de tour! Mis de kans niet Municipal Waste nog eens in een megabrak klein kutzaaltje (200 bezoekers max.) te zien voordat ze op de volgende tour grote zalen uitverkopen! Met afstand de lelijkste bubblingparty flyer die we ooit hadden. Wij zijn er dus prima content mee! Voor wie wil reserveren: stuur een mail met je voor en achternaam en het aantal gewenste reserveringen (max 5 per persoon!) naar inforthekill[a]home.nl (Dit e-mailadres wordt alleen gebruikt voor reserveringen!) Bevestiging volgt binnen 48 uur na ontvangst mail. Reserveren kan tot en met 3 november 2005. First come first served. Reserveringen dienen VOOR 17:30 te worden afgehaald! Voorlopig tijdschema: 13:30 Doors 14:30 – 14:50 Dark Intentions 15:05 – 15:25 The Unborn 15:40 – 16:05 On Fire 16:20 – 16:45 Human Demise 17:00 – 17:25 Milkman 17:40 – 18:10 Zero Mentality 18:25 – 18:55 Omission 19:00 – 19:45 The Butcher 20:00 – 20:45 Violation Of Trust 21:15 – +/-22:00 Municipal Waste Treinstation op loopafstand (5 minuten). Voor routebeschrijvingen uit alle richtingen,click hier. [Dit bericht is gewijzigd door IFTK Crew op 22-10-2005 16:07] |
|
municipal waste is idd erg metal voor zoiets |
|
Ik vind M.W. persoonlijk behoorlijk HC, maar ach... van SOD en DRI kun je je ook afvragen of het metal of core is. Ons interesseert het iig niks, wij bouwen een feestje! |
|
quote: Nou nog leren zoeken: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1955574 Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
heb uberhaupt niet gezocht, want niet verwacht dat het er al op zou staan. Sorry. |
|
Ben er bij aanwezig, al een mailtje gekregen dat mijn reservering is verwerkt, dus dat gaat helemaal goedkomen! Dag ervoor ook al genieten van Municipal Waste met the Shining, My Reply en Milkman in Dynamo, mooi weekend |
|
Wil er ook graag bij zijn, datum ook al vrijgehouden, is het een noodzaak om te reserveren of niet ?? En moeten de kaarten tijdig worden afgehaald of niet ??? Fuck the world and fuck you |
|
Municipal Waste vind ik gaaf maar de rest doet me niet veel....miscshien dat ik ga maar ben er nog niet zeker van! |
|
Hier ben ik zeker bij, op fietsafstand! |
|
Ik ben ook aanwezig, is op loopafstand! |
|
Reserveringen gaan nog niet hard, kunnen op de dag zelf tot 17:30 ingewisseld worden. Had ik al gezegd dat er JUPILER is??? |
|
quote: Ah toe nou joh, atilla en ik zijn er ook! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ga gewoon zonder reservering, lach lief en hoop dat ik alsnog binnen mag, zal dat helpen???? |
|
quote: Nee, dat helpt alleen de 20ste bij X-Tinxion... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Moet jij eens opletten |
|
Tot nu toe zijn de helft van de beschikbare tickets gereserveerd. Dus: KOMT ALLEN |
|
pfoe, ben verrekte arm maar kom toch... iemand biertje voor me. stefan?? hahaha |
|
quote: Helaas ook arm, maar wie weet... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Het is al opgelost, stop gewoon met mijn weekendroken, bakken met geld hou je dan over, joh, word nog rijk, kan ik lekker toch een zondag. |
|
ben er niet bij zondag helaas. jammer....... Fuck the world and fuck you |
|
Hop en nog een keer omhoog. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 05-11-2005 10:47] |
|
quote: Jij rookt alleen in het weekend? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Dat probeer ik |
|
ga hier dus idd niet bij zijn, gelukkig wel de violation of trust -- wiseguys cd kunnen scoren via jenje hier. weet iemand of die gasten nog meer hebben uitgepoept behalve deze brute schijf ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |