|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kurb Saatus [nl] - 1995 - Kurb Saatus [demo] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Atheist [usa] - 1990 - Piece of Time iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Wat een heerschend schijfje toch. |
|
Atheist [usa] - 1988 - Beyond [demo] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Godkiller - The rebirth of the middle ages Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Evoken - Antithesis Of Light iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dimmu borgir - Blessings upon the throne of tyranny Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: moh das lang gelden kga die ook es opleggen signature |
|
quote: Zeer aangenaam plaatje. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Berry - Zonder Hummer ben je niets... wat een briljant nummer is dat toch! "ze zeggen: ja ga eerst maar zoeken naar een baan, maar ik heb wel 50 wietplanten staan. Moet ik die dan naar de galemiezen laten gaan?! Rot op, dit is de wereld op z'n kop!" voor diegenen die niet weten waar ik het over heb. http://www.mijnhummer.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 29-10-2005 19:50] |
|
Ram-zet - Lullaby for the dying |
|
Devin Townsend Band - Random Analysis |
|
Withered - The Pain And Fear That Cripples Me |
|
Idols op TV... Toch altijd enorm lachen die voorrondes... leedvermaak hehe "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Morrigan - Plague, Waste and Death |
|
NP Ave Maria, sung by a complete an utter idiot .... |
|
quote: Hij was wel z'n tekst kwijt wát een kind/aap enzo. NP Hatesphere - Bleeding to death ff kijken of het wat is. Klinkt chimaira-achtig.. |
|
Leviathan - Tentacles of Whorror RAAAAARRRRRGGGGHH!!!! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nargaroth - Far Beyond the Stars |
|
Iron Maiden - Piece of Mind Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Tiamat - do you dream of me signature |
|
Warlust - Sterf, Christenhond |
|
Inquisition - Hail the King of All Heathens Ben een keer in een shuffle bui |
|
Funeral Mist - Nightside Phantom |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |