|
Auteur: |
|
|
Wel gave dingen ja, geen ervaring mee verder. |
|
quote: Jon Spencer Blues Explosion gebruikt toch ook zo'n ding? |
|
Klopt, We gaan er nu 2 bouwen, een voor mij en een voor die vriend, het is alleen even kijken wat voor geluid we eruit willen, en of we er een distortion in willen bouwen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Was jij laatst in Rotterdam allerlei lelijke goth wijven aan het versieren? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Shit, daar gaat mijn imago "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
bekend stukje theremin is het intro van Good vibrations van The Beach Boys. de afstand van je hand tot aan het apparaat bepaalt de toonhoogte. Is bijna niet op te spelen door gewone stervelingen. |
|
Good vibrations gebruikt de tannenin, dat is een variatie op de theremin, alleen werkt deze gewoon met een schuif die de toonhoogte bepaald i.p.v. de afstand van je hand tot de antenne "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
weet iemand nog sites met hoe je zon ding moet bouwen, lijkt me echt geweldig @arrebarrie: is het trouwens gelukt? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-06-2006 2:37] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik gaf je net op msn die link.. www.thereminworld.com Maar waarschijnlijk is dat ding waar arrebarrie het over heeft wel een stuk simpeler om mee te beginnen. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 28-06-2006 2:56] zo kan ie wel weer |
|
Arrebarrie, als je dit leest: Is het nog geluk? Heb je ook een volumeregeling gemaakt? zo kan ie wel weer |
Index / Muziek algemeen |