|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig wel, zeg. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Prijs: TBA Nog geen idee dus. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: +1 Suck my piss |
|
quote: +2 Yay. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: kaartje modderhed in verweggistan Brabant naturrlijk!!! Dat van Morbid Angel blijft onder de 30 denk ik [Dit bericht is gewijzigd door ratton op 26-10-2005 22:02] You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Zo relaxed dat net rond de tijd dat er veel gave dingen te doen zijn in Leeuwarden een vriend van me daar net is gaan studeren Heb ik meteen een slaapadres en kan ik met OV reizen, dan kom ik gewoon vrijdag al en ga ik maandag aps weg |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: precies, maar we proberen er nog wat van te maken, van dat kut friesland |
|
quote: 1000, mijn waarde |
|
Wat een uiterst trieste zooi. Boeken onder voorwaarde dat het een exclusief optreden is in Nederland. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
En waarom is dat triest? Denk je dat dat nooit vaker gebeurt ofzo? Wake up dude, het gebeurt overal. |
|
Ik weet ook wel dat het vaker gebeurt. Dat maakt het ook niet minder triest. Vooral bij dit soort 'packages' laat je een hele hoop metalfans barsten, want (in dit geval) Friesland is nou niet bepaald om de hoek voor de meesten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
In jullie gedachten mischien, Nederland is godverdomme zo klein dat alles om de hoek ligt. Of is 2 tot 3 uur rijden ineens te veel van het goede ofzo? Nou wat een metalfan ben je dan. Ik ben jaren en jaren achter elkaar naar de 013 getogen en met mij vele anderen. Toen stond het ook alleen maar in Tilburg, dus in dat opzicht is daar niets aan verandert. Mensen moeten alleen even wennen aan het idee dat je mischien toch maar eens wat kilometers moet maken de andere kant op om een vet festival als dit te bezoeken. |
|
mee eens.. maarrr.. om het nou daarom exclusief te maken dat mensen wel naar friesland moeten rijden.. hahaha ik weet het niet hoor of je daar vrienden mee maakt in nederland Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Ik heb toch ook altijd naar 013 moeten rijden? Was verder ook niet hier in de buurt nog een x-mass fest, mij heb je nooit horen janken zoals de meeste verwende kleuters hier. En dan nog, niemand wordt gedwongen om te komen. |
|
quote: Suffe bands..? En dan noem je Entombed als alternatief? Dit is echt wel een vette line up! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Je moet jezelf niet zo zielig voelen. Veel mensen hebben er geen probleem mee om iets verder te rijden. Punt is wel dat niet iedereen een auto heeft en dat Leeuwarden niet bepaald centraal ligt. Voor mensen van verder weg die met de trein komen maak je het nu dus helemaal onmogelijk. Maar ga je gang en help het x-mass fest nog verder om zeep. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Idd. Het is sowieso de instelling van de noordelingen, om overal concerten te bezoeken. Noordelingen reizen daarvoor veel meer dan zuiderlingen. Ik ga echt overal heen. Alleen dit is nu lekker dichtbij On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: miep miep miep Suck my piss |
|
quote: en vooral nat errugg lekker!! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
UNLEASHED!!!!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ja inderdaad! Wat maakt het uit waar, gewoon naartoe gaan! Staan ze niet in de buurt, jammer dan, voor mij ook niet maar ik ga toch wel wat proberen te regelen. No Time For Tomatoes |
|
quote: Ik weet niet of ze meer NL shows doen, maar ik ben bij allen aanwezig! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Morbid Angel, heb ze al 2 keer gezien in korte tijd. Ff kijken of ik wel ga. Het is ook weer is niet in nederland, ergens in een achterhoek "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |