|
Auteur: |
|
|
Het is een zeer domme actie van de beste man. Een peuter is in staat om te beredeneren dat je hiermee de woede van nagenoeg iedereen op de hals haalt. Net zo goed had hij kunnen roepen dat het goddeloze Nederland moet verdwijnen. Op de belachelijke vergelijking met de axis of evil ga ik niet eens in. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nou ja, ik kan niet zeggen dat dit NIEUWs is... Volgens mij is vrijwel elke moslim in het midden-oosten anti-zionist... Maar goed, dat het nu weer op regeringsniveau naar buiten wordt gebracht is niet echt diplomatiek nee... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Domme actie... Echt een verhaal zonder einde, bah. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Gister "Kingdom of Heaven" gekeken: knokken om Jeruzalem in 1184. Niet veel veranderd in die tijd... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Lol@Iranium Is Kingdom of heaven al uit? signature |
|
Wordt Amsterdam nu geëvacueerd trouwens? signature |
|
Komt dat Bush even leuk uit... |
|
ach zou het niet eens erg vinden, die joden geven niks dan last, denken maar dat alles van hun is. Fuck the world and fuck you |
|
eerst de joden, dan de moslims ! Fuck the world and fuck you |
|
En straks gaat Iran nog meer klagen dat de hele westerse, pardon zionistische wereld tegen hen is en dat ze zich bedreigd voelen. Goede reden om dan toch maar kernwapens te ontwikkelen. quote: Voor de complete waarheid: Presidency of The Islamic Republic of Iran |
|
quote: quote: |
|
Daar zijn idd lui voor gebanned. *maakt aantekening* Bruce Banner |
|
Jezus, wat triest. |
|
de Iraanse president? de uitlatingen van Mental? of mijn commentaar? Bruce Banner |
|
Wat denk je? |
|
ik gok het laatste. Bruce Banner |
|
Helemaal juist, beste man. |
|
ik wil niet te veel offtopic gaan, dus houd ik het kort: Ik vind het triest dat men (waaronder jij) het ene moment zit te zeiken wanneer er inconsequent wordt gehandeld, en vervolgens bij een situatie als deze, waar zoals gezegd mensen voor zijn gewaarschuwd dan wel gebanned, een aantekening wordt gemaakt, om zo consequent te blijven, alsnog gaat jammeren. Bruce Banner |
|
boeiend, zal ze niet missen Je moeder. |
|
quote: En waar / wanneer heb ik dat precies gedaan? |
|
las even verkeerd. anyway: wellicht niet als leider van een groep klagende lui, maar vaak genoeg in samenwerking met anderen, om het zo maar eens te zeggen. ===> lultopic? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-10-2005 0:43] Bruce Banner |
|
Durft Ajax nu spelen dit weekend? signature |
|
quote: Inderdaad ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
Index / Nieuws, actualiteit en media |