|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
yup! volgend jaar gaan we grotere dingen doen voor een kleiner publiek zeg mar In de Mukkes, want Gloppe is veelal niet beschikbaar. vr 10 feb 21:00 3 euro Cafe Mukkes. Grotehoogstraat 26, Leeuwarden Gojira (fr): Think Meshuggah and Neurosis drinking cocktails allnight long and making their own bastard baby! Gojira is groundbreaking metal! Taste Of Insanity (nl): Heavy melodic guitar riffs driven along by grooving drums, translated into words through singing which varies between harmonic multivocals and violent grunts. Gojira is nog niet eerder in Nederland geweest maar de verwachtingen zijn gespannen. Denk bijvoorbeeld aan de anderhalve pagina die de band kreeg in de laatste Aardschok, naar aanleiding van hun nieuwe plaat 'From Mars To Sirius'. De pers is lyrisch over de band. Want de nieuwe plaat is gewoon ongelooflijk goed. check ook de lovende online recensies: Lords Of Metal (91/100), Aardschok (10 x Eremetaal Oktober 2005), Blackfuel (92/100) En ik heb nog nergens iets gelezen over een show in de Gloppe, dus tja. [Dit bericht is gewijzigd door Noordkabaal op 24-11-2005 19:02] choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: een show in het noorden zal het iig wel niet worden.... choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote:Om 8 uur aanwezig ivm interview Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik ben er om 7 uur, zie je dan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Voor de mensen die twijfelen of ze gaan.... ik heb net de soundcheck gezien: GODVERDOMME WAT GOED!!!! Origo kunnen ze live dus echt waarmaken!!! Goede eigen geluidsman mee en goed geluid! Dit wordt me een show! |
|
Toffe avond gister Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
yeah, coole show idd.. backstage heerste, thanks bolwerk!! (thanks aan de kale bolwerk mixer voor le assistentie ook). en Necro/rest, wat vonst vant gelud jung? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Greyline klonk prima! Alleen had de bas ietsje harder in de mix gemogen naar mijn smaak that's all. Verder een vette heldere sound! Jij was die gozer met dat Cephalic Carnage shirt aan zeker? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ja hoor yeah, idd le bas wat hoger, snare lager en toms volgende keer wat meer naar mijn eigen smaak dan ben ik ook tevree... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
WOW vette foto's zeg! Kan ik niet tegenop... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
zijn obviously niet van mij, even voor de duidelijkheid hhehehe.. (tenzij ik talitha heet.) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Aha. Ik zag idd wel een meiske met een dure camera in d'r klauwen vooraan staan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |