IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : BURST + support, 25 november Bolwerk - Sneek Vorige pagina
Noordkabaal
Usericon van Noordkabaal
Posted 24-11-2005 18:56 by Noordkabaal Wijzig reactieProfiel van NoordkabaalQuote dit berichthttp://www.noordkabaal.nl

yup! volgend jaar gaan we grotere dingen doen voor een kleiner publiek zeg mar
In de Mukkes, want Gloppe is veelal niet beschikbaar.

vr 10 feb 21:00 3 euro
Cafe Mukkes.
Grotehoogstraat 26, Leeuwarden

Gojira (fr): Think Meshuggah and Neurosis drinking cocktails allnight long and making their own bastard baby! Gojira is groundbreaking metal!
Taste Of Insanity (nl): Heavy melodic guitar riffs driven along by grooving drums, translated into words through singing which varies between harmonic multivocals and violent grunts.

Gojira is nog niet eerder in Nederland geweest maar de verwachtingen zijn gespannen. Denk bijvoorbeeld aan de anderhalve pagina die de band kreeg in de laatste Aardschok, naar aanleiding van hun nieuwe plaat 'From Mars To Sirius'.
De pers is lyrisch over de band. Want de nieuwe plaat is gewoon ongelooflijk goed.

check ook de lovende online recensies:
Lords Of Metal (91/100), Aardschok (10 x Eremetaal Oktober 2005), Blackfuel (92/100)

En ik heb nog nergens iets gelezen over een show in de Gloppe, dus tja.

[Dit bericht is gewijzigd door Noordkabaal op 24-11-2005 19:02]

choose metal! www.noordkabaal.nl

Noordkabaal
Usericon van Noordkabaal
Posted 24-11-2005 19:03 by Noordkabaal Wijzig reactieProfiel van NoordkabaalQuote dit berichthttp://www.noordkabaal.nl

quote:
Op 24 november 2005 16:06 schreef Deathwish het volgende:
Niet zo lullen Roman, ik heb hier andere info liggen namelijk.

een show in het noorden zal het iig wel niet worden....

choose metal! www.noordkabaal.nl

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-11-2005 15:05 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

VANDAAG!!!!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-11-2005 15:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2005 15:05 schreef jbassist het volgende:
VANDAAG!!!!
Om 8 uur aanwezig ivm interview

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-11-2005 15:24 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik ben er om 7 uur, zie je dan

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

het bolwerk
Usericon van het bolwerk
Posted 25-11-2005 16:55 by het bolwerk Wijzig reactieProfiel van het bolwerkQuote dit berichthttp://www.hetbolwerk.nl

Voor de mensen die twijfelen of ze gaan....
ik heb net de soundcheck gezien:

GODVERDOMME WAT GOED!!!!

Origo kunnen ze live dus echt waarmaken!!! Goede eigen geluidsman mee en goed geluid!

Dit wordt me een show!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-11-2005 14:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Toffe avond gister

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-11-2005 14:52 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

yeah, coole show idd.. backstage heerste, thanks bolwerk!! (thanks aan de kale bolwerk mixer voor le assistentie ook).

en Necro/rest, wat vonst vant gelud jung?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-11-2005 15:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2005 14:52 schreef jbassist het volgende:
yeah, coole show idd.. backstage heerste, thanks bolwerk!! (thanks aan de kale bolwerk mixer voor le assistentie ook).

en Necro/rest, wat vonst vant gelud jung?
Greyline klonk prima! Alleen had de bas ietsje harder in de mix gemogen naar mijn smaak that's all. Verder een vette heldere sound!

Jij was die gozer met dat Cephalic Carnage shirt aan zeker?

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-11-2005 16:22 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ja hoor
yeah, idd le bas wat hoger, snare lager en toms volgende keer wat meer naar mijn eigen smaak dan ben ik ook tevree...

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-11-2005 19:14 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-11-2005 14:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

WOW vette foto's zeg! Kan ik niet tegenop...

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-11-2005 19:25 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

zijn obviously niet van mij, even voor de duidelijkheid hhehehe.. (tenzij ik talitha heet.)

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-11-2005 21:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Aha. Ik zag idd wel een meiske met een dure camera in d'r klauwen vooraan staan

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-12-2005 0:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com