Zo, ik kopieer mijn post van metalfan maar even, want deze gasten verdienen mijns inziens meer aandacht!
http://evile.co.uk/index.htm
Dat is de site, van mijns inziens, de beste nieuwere thrash band die ik in tijden heb gehoord. Slechts 1 EP/Demo uitgebracht, doch zeer veelbelovend, afgaande op de track Killer from the deep en andere fragmenten die van de website te downloaden zijn. Geen grunts hier, maar zuivere zang. Niet zo hoog als Agent Steel ed, maar desondanks passen de vocalen goed bij de nummers.....De invloeden van de band zijn duidelijk te horen: 80's thrash.....Annihilator, Megadeth, Slayer....dat soort spul.
Voor de geïnteresseerden (en dat waren er wel wat, als ik het me goed herinner uit het thrash metal topic), de EP kost inclusief post-kosten 9 euro per stuk, ik kan voor meerdere mensen bestellen (stuur me een pm!) dan wordt het misschien iets minder.....wel zo makkelijk iig Wink
Het pm-bestel gebeuren ligt hier simpel: bestel tot nu toe voor zeven mensen, ik verdien er niets aan, tis puur omdat dit makkelijker voor mensen is en ik te sociaal ben. (als je me niet gelooft, mail Evile en ze zullen bevestigen dat ik er niets aan verdien!
)
Dit zal zo wel over kunnen komen als spam wellicht, is toch echt bedoeld als bandtopic! Ben benieuwd wat jullie hier van deze band vinden!