|
Auteur: |
|
|
Bozetongen barst weer van de aanbiedingen! We hebben weer een berg heavy en extreme metal binnen, veel remastered classics met 2 CD's op 1 disc zoals Darkthrone, Morbid Angel, Carcass, Cradle of Filth, maar ook dubbelaars van Iron Maiden, Judas Priest, Iced Earth, Black Sabbath en vele anderen. Uitgaven die normaal gesproken NIET in Europa te krijgen, maar wel bij ons enne....voor hele schappelijke prijzen zoals altijd! Kijk snel op www.bozetongen.nl!!! |
|
niet slecht signature |
|
wauw nette prijzen en leuke items. morgen effe loere |
|
Netjes! Bestelling staat. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
wow! Da's inderdaad lekker goedkoop Zodra donderdag mn loon binnen is, komt die bestelling |
|
Gaaf heur. Ik heb ook wat besteld |
|
Darkthrone A Blaze in the Northern Sky / Total Death 2CD Ehh komt deze meuk toevallig uit het oostblok? |
|
Nieuw en ongebruikt. Hm. |
|
En dan dit: item: Hate them / Wongraven [2005] publisher: Peaceville format: 2 CD's on 1 disc condition: nieuw en ongebruikt / new and unused price: € 12.99 remarks: Two classics on 1 disc! Not available anywhere else in Europe!!! Wongraven?? |
|
Ok, dus jij offert je op om te checken of het goed is? |
|
Nouja, ik wil er wel zeker van zijn dat ik geen vage Russische bootleg zooi koop. Dat is alsnog gewoon illegaal namelijk. |
|
Ze hebben niet eens de nieuwe bolt thrower of de bloodbath cd`s...Kortom niks in bestelling. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Wongraven heeft een zeer gave plaat gemaakt. Das die gast van Satyricon. Geen black metal maar meer folk/ambient achtig spul. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Misschien als je een meel naar die gast stuurt, dat er dan wat geregelt kan worden? |
|
quote: Ja, als band / projectnaam heb ik er wel eens van gehoord, maar het staat hier aangegeven als een Darkthrone release |
|
quote: Das een beetje vaag idd. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Helaasch inderdaad. Bloodbath moet ik ook beide nog hebben.. Ze hebben wel carcass - heartwork voor 6,99 ofzo |
|
Nou meneer bozetongen. Het zegt al genoeg dat je nergens op in gaat. Dus ga je bagger maar in Rusland verkopen. |
|
en dump sowieso je cd's hier maar http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1742235 Bruce Banner |
Index / Algemeen |