|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zolang het nog niet op de 013 site staat geloof ik het ook niet Zenial |
|
Ik hoorde ook net dat 6 december in Nighttown gister pas bevestigd is, dus vandaar nog geen "cyberinfo". Ik hoor en zie het allemaal wel, feit blijft dat ik bij vele shows aanwezig zal zijn carcasstrid |
|
Ik hoor dan weer, van een bekende van Morbid Angel, dat er onderhandelingen gaande zijn maar dat er tot op heden nog niets bevestigd is wat betreft datum en zaal. Als dat zo was zou het wel op de MA site staan hè? Diverse mensen lopen dus te hard van stapel denk ik. 8 December (Donderdag) lijkt me iig al zeer onwaarschijnlijk. Zou dat dan de kleine zaal moeten worden? In de grote zaal staat die dag immers De Dijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja dat viel mij ook al op... Ik geloof het nog niet al te hard. Zenial |
|
quote: Ja en waar ik het gister van hoorde die hoorde het ook weer van een bekende van Morbid Angel he? Overigens zijn de heren van MA ook niet snel met updates op de site. Wat ik al eerder zei.. time will tell carcasstrid |
|
De booker die de package verkoht aan Leeuwarden vertelde dat dat de enige show in NL zou zijn, zou erg vreemd zijn als dat niet zo was. Er zou maar één show in NL komen. Maar goed, er mag wel even DUIDELIJK worden gemaakt hoe het nu precies zit, want dit slaat zo nergens op. |
|
GODVERDOMME!!!! pleur hier ook maar een slotje op dan!! carcasstrid |
|
Mischien gaat Mutilator hier ook nog even dom lullen en zichzelf enorm voor lul zetten. |
|
Ga maar ontopic The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dat kan niet meer in dit topic doe maar een slotje.. carcasstrid |
|
quote:Je weet ook zeker dat je niet met een oplichter te maken had? Klinkt zo raar zoals jij het verteld ... |
|
Nee nee, de boeker wordt al jaren mee gewerkt, en werkt ook met alle andere metalzalen in NL. Er zijn niet veel grote zalen als Schaaf (1000 man), en die heb je voor een package als deze wel nodig. Komende tijd zullen er meerdere grotere acts gaan spelen, het is even wennen denk ik voor de meeste mensen. |
|
Schaaf is een mooie zaal. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: X-Mass is toch op 17 december!!! Denk dat er weinig van klopt, maar tijd zal het leren. |
|
Hallo, anders ben je even op de hoogte.... |
|
WTF?? Wat zijn nou de preciese data |
|
carcasstrid |
|
quote: Ik weet het niet |
|
NIET, GEEN DATA On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tour is gecancelled! Gooi er aub een slot op, moderators. |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Van de primordial site: XMASS TOUR WITH MORBID ANGEL CANCELLED The news has just come through that the tour with Morbid Angel is indeed cancelled, it looks like it was a money issue and once Unleashed dropped off the tour and no replacement found and the months passed by without any advertising it looked doomed. Its no secret that Morbid Angels last tour of Europe was not pulling in the numbers people expected and no doubt they were looking for a lot of money (well no no doubt about it I know they were but I'm not going to print the numbers here as some of you might have a heart attack). Regardless of any of these facts this now leaves Primordial with no tour for the most important album we have ever made in our long and torturous career. And to think we had agreed to be on the xmass festivals about 4 months ago under the premise that we would not look for or undertake other tours and now we are left with nothing... Hopefully something will come up soon on the horizon but the timing and dates with Morbid were almost perfect for our personal lives so I doubt it will happen like that so easily again... keep the faith /Nemtheanga Klinkt lekker aardig richting Morbid Angel... Zijn vast dikke vrienden nu. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: mwoah, het worden er iedere week meer..; Effenaar, Patronaat, Tivoli, Paradiso, Melkweg, Nighttown, 013, Het Paard, Oosterpoort..valt dus wel mee.. om on-topic te blijven; de huidige Morbid Angel wordt, en dat is natuurlijk vloeken in de kerk, een beetje overschat....het was wel een leuke line-up.. |
|
Wat mij betreft gaat de tour gewoon door ZONDER Morbid Angel. Blijft een geweldige line-up natuurlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |