|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
tis een stuk luier als je het mij vraagt en je laat minder aan je eigen fantasie over |
|
Tja, lui.. zo kan ik nog wel meer verzinnen. Een auto, echt iets is voor luie mensen Over die fantasie heb je wel gelijk, je bent nogal afhankelijk hoe het wordt ingesproken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad. Enige uitzondering hierop vormen IMHO columnbundels en dergelijke. quote: Sheet. Dan Brown is al enorm matig als je het leest, laat staan als het door een of andere Harry voorgelezen. Ik heb nog steeds eeuwig zonde van de uurtjes die ik aan de Da Vinci Code gespendeerd heb. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tsja het nummerbord van de auto voor je heb je snel uit... |
|
quote: Ik luister graag 's avonds in bed naar luisterboeken, en met de eigen fantasie valt reuze mee, ik kan me altijd prima inleven en me de omgeving goed voorstellen (naar eigen interpretatie). Zegt denk ik eerder iets over de inlevingsmogelijkheid van een individu. |
|
quote: Daar heb je toch gewoon moeders voor? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
hehehe, tja die goede oude tijd |
|
quote: eehm, het is absoluuuutt!!! niet iritant ik lees al jaren mijn boeken doormiddel van audio. het is echt heerlijk ^^ lekker savonds als ik in mn bed lig zet ik zon cd op, en ik volg het hele verhaal perfect. ik heb honderden mischien wel duizenden uren aan audio boeken beluiserd en nog nooit het spoor bijster geraakt. daarintegen, wat voor reden heb je om even niet op te letten als ik zon audio boek luister hoor ik alleen dat, geen andere geluiden en ik heb niks anders om op te letten, ik doe mijn ogen dicht en blijf luisteren tot ik in slaap val. ik vind het echt een heerlijke manier vooral omdat sommige boeken met zoveel sfeer en passie worden verteld en het soms nog wat word aangekleed met toffe muziek enzow |
|
|
|
Als je een taal wilt leren, zijn audioboeken een ideaal hulpmiddel. Zo heb ik bijna de hele serie 'Historien om Sverige' meerdere malen beluisterd. In no-time sprak ik niet alleen de taal maar wist ik ook meer over de Zweedse geschiedenis dan de locals. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik heb daar ook een deel van op de pc staan ja, van jou als het goed is. Erg goeie shit ja, ook al zou het handiger zijn als ik ook de tekst erbij had. |
|
Ach jouw Zweeds is goed genoeg, het wordt tijd dat jij ook even voor het echte werk gaat! Bovendien is de Zweedse historie veel leuker vanuit de Finse optiek: http://www.youtube.com/watch?v=leRsWGF3mSc Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
:') |
|
Gaat het wel goed met je, WR? Je hebt nog niet eens over de topic titel geklaagd! (8'(|) Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Er zijn meer incorrecte dan correcte topictitels. Het is vechten tegen de bierkaai. |
|
Ja, ik lees cd's liever. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |