|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Fuck The Commerce IX 25 . 26 . 27 MEI 2006 MZA Luckau / Duitsland (+/- 80 km onder berlijn) 3 days: € 31,90 plus Porto € 35,00 at the festival ground The Warm Up Show is included 1 day: € 15,- only at the festival ground Only the Warm Up Show € 5,- Nieuwe Namen: DAWN OF DISEASE (DEU) PREJUDICE (BEL) INFECDEAD (DEU) EMBEDDED (DEU) Line-up: EXTREME NOISE TERROR (GBR) LAY DOWN ROTTEN (DEU) VITAL REMAINS (USA) KEITZER (DEU) DAWN OF DISEASE (DEU) FUBAR (BEL) DECAPITATED (POL) DERANGED (SWE) THE LUCIFER PRINCIPLE (NED) GRIND INC. (DEU) DEFLORATION (DEU) PROSTITUTE DISFIGUREMENT (NED) DRILLER KILLER (SWE) AUDIO KOLLAPS (DEU) FLESHGORE (UKR) ISACAARUM (CZ) TOTENMOND (DEU) MENTAL HORROR (BRA) GOREZONE (DEU) SUFFERAGE (DEU) RESSURETURIS (ITA) FORLORN LEGACY (CRO) DEMOLITION (AUT) Hier komen nog zo'n 11 bands bij, 5 grote bands, 1 underground band en nog eens 5 bands voor de warming-up party. Ik ben er zoeiwezo weer bij ongeacht wat de Line-up is, De gezelligheid is daar sterk aanwezig en de sfeer is relaxt. Verder is het natuurlijk gewoon gaaf om 4 dagen opgesloten te zitten in Death Metal land. Meer fanatiekelingen die er nu al aan denken om te gaan? Hou voor meer informatie de volgende twee websites in de gaten: http://www.fuck-the-commerce.de/ http://www.bruchstein-tours.de/ [Dit bericht is gewijzigd door fetuskiller op 18-01-2006 12:20] Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Hé bah, death metal... |
|
Mafkees! Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Nog niet echt interessant die line up. Deranged is wel aardig, decapitated ook nog wel, en fleshcrawl dan, maar die vond ik live niet gaver dan op cd eigenlijk. Maar wie weet tegen die tijd, als er wat meer interessante bands staan. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Wtf? Ik dacht dat Gronibard niet meer bestond. Maar goed, ik ga er maar van uit dat ik niet van de partij ben aangezien mijn verjaardag in dat weekend valt. |
|
quote: Netjes. |
|
quote: |
|
quote: 25 mei jarig |
|
quote: Ah jij bent dan jarig. Hmm naja, ik doe zo iig mijn naam weer eer aan |
|
Nou, kom op! Zweedse bands graag! Tering, wat was het geweldig vorig jaar.... Hopelijk wordt 2006 wederom een bruut succes "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:als je er in 2004 was te blauwbekken op die nieuwe klote-locatie in luckau was je in 2005 vast niet weer gegaan |
|
Ik hoop juist dat er op deze editie meer brute death metal en grindcore te zien is... Zweedse namen als Centinex, Dismember, Godhate heb ik nu wel gezien, geef maar een paar bands in de vorm van Butcher Abc, Ingrowing, Human Mincer, Haemorrhage, Gorgasm, Disgorged Foetus... Maar wat dat betreft gaan ze met Gronibard en Fubar de goede kant al op dat zijn al twee grindbands meer dan vorig jaar Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
quote: 2005 ook blauwbekken op kut locatie anders. |
|
Blauwbekken ja, maar kut locatie ben ik niet met je eens. Ik heb me prima vermaakt en vind het een stuk beter dan die asbest bouwval waar het eerst gehouden werd... Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
GRONIBARD!! |
|
quote: daar zou jij je toch thuis moeten voelen None of us are saints - Albert Fish |
|
Is er ook een piercing stand dan? Hersenloze Mayonaise eten |
|
Boeien? |
|
Vind ze die ook al interessant? Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Als ik door zou hebben waar je op doelde zou ik het misschien grappig moeten vinden? |
|
quote: Kan ik me iets bij voorstellen, maar iets te veel in the middle of nowhere voor mij. |
|
quote:ja precies en in neiden was er teminste een afdak bij regen!!een zwembad om je op te frissen en een winkelcentrum om de nodige consumpties te halen nuttigen |
|
quote: Ik kom ook niet, want dan is m'n moeder jarig iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nu denkt iedereen zeker dat Mayo m'n moeder is... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik niet! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |