|
Auteur: |
|
|
Municipal Waste Milkman The Shining My Reply Entree 8,50 Doors: 19:00 Dance: 20:00 Dynamo Eindhoven, ik het kleine cafe |
|
haha inderdaad, volgens mij moet je goed je best doen om ze niet ergens op een show tegen te komen |
|
Kaartjes voor deze show zijn ook te reserveren door je naam, adres en geboortedatum te mailen naar hardcore.dynamo@gmail.com. |
|
Yep, zal waarschijnlijk van de partij zijn! Ok tof om The Butcher weer eens live te zien! Gilles de la tourette! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Helaas heeft The Butcher gecanceld. De Amsterdammers van The Shining zullen hun plaats innemen (http://www.drink.to/theshining/) |
|
ja k kom ook wel even kijken denk k... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Verdomme, The Butcher gecancelled! Als The Shining dan alleen maar nummers over Stephen King doet, dan is het goed...... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Cool, gezellig! Alweer een tijdje geleden |
|
quote:ja inderdaad...POTVERDORIE! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Damn dit was vet! Was weer ff back to the old school! 40 min en stop de tijd! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
was idd gezellie wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
toffe show ja, die lui kunnen beuken! zzz |
Index / Concerten |