|
Auteur: |
|
|
Het komende programma van JC Staddijk te Nijmegen: Zaterdag 10 maart - Emperors of The Black (Stoner) - Chiraw (Winnaars Metal Bash 2006) - Context (Thrash Metal) Zaal open: 19:30 / Aanvang: 20:00 / Entree: € 4,- Zaterdag 17 maart - Theogonia Doomsday X European Tour - Rotting Christ - Malevolent Creation - Rotten Sound - Sardonic Zaal open: 18:00 / Aanvang: 18:30 / Entree: € 12,50 I.s.m. Fortarock Zondag 15 april - Officium Triste (Rotterdoom) - In Age And Sadness (My Dying Bride meets Opeth) - Heavy Lord (Doom/Stoner) Zaal open: 14:30 / Aanvang: 15:00 / Entree: € 5,- Donderdag 3 mei - Negura Bunget ( Ro ) - Walpurgisnacht - Carach Angren Zaal open: TBA / Aanvang: TBA / Entree: € 6,50 Zaterdag 12 mei - Fear Dark Festival - Eluveitie ( Zwi) - Thy Majestie ( It ) - Immortal Souls ( Fin ) - Whispering Gallery Zaal open: TBA / Aanvang: TBA / Entree: € 10,- Zaterdag 2 juni - Sabaton ( S ) - Thunderstone ( No ) - Non-Divine Zaal open: TBA / Aanvang: TBA / Entree: TBA I.s.m. Fortarock Zaterdag 9 juni - Flogfest - Justice ( B ) - Said and Done - Gascoigne - Brat Pack - 1000 Miles Ahead Zaal open: 18:30 / Aanvang: 19:00 / Entree: € 5,- Donderdag 28 juni - Sammath + supports Zaal open: TBA / Aanvang: TBA / Entree: TBA Zaterdag 15 september - Battleday Fight Cleaver (#2) Bands binnenkort 17 maart en 2 juni met dank aan Fortarock ( www.fortarock.nl ) JC Staddijk Staddijk 41 Nijmegen www.staddijk.nl info@staddijk.nl [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 10-03-2007 17:05] |
|
Hey, geht es wieder los?! Jammer dat ik de 5e niet kan, leuke line up |
|
28 Januari! Staat genooteerd Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Arminivs toegevoegd aan 28 januari |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 10-01-2007 12:23] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 10-01-2007 12:23] |
|
Meridian, ik kijrg nog geld van je, voor die naam. Nog een keer spelen mag ook Bruce Banner |
|
Zaterdag 17 maart (i.s.m. FORTAROCK) Theogonia - Doomsday X European Tour 2007 - Rotting Christ - Malevolent Creation - Rotten Sound - Sardonic Zaal open: 18:30 / Aanvang: 19:00 / Entree: € 12,50,- Geil! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Weer een keer spelen dan maar . Maar wel een andere datum (die weet je zelf ook wel ) Binnenkort meer concerten en namen |
|
Donderdag 3 mei - Negura Bunget (RO) + supports (TBC) [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 11-01-2007 13:58] |
|
quote: Bruce Banner |
|
Nieuwe planning in de 1e post |
|
Okay, komen leuke dingen aan! Ben er hier en daar wel bij! |
|
Wat een topprogrammering.. koningen hoeren! |
|
Zin in zaterdag! Michiel, moet ik dat contract nu nog opsturen (zat vanmiddag in de bus) of gewoon meenemen? |
|
Aha dan daar hebben ze lang over gedaan! Meenemen is prima. |
|
Ok dan, komt goed! Een vraagje meteen, zat er wel of geen maaltijd bij? En ik mail je vanavond ff de namen door van de 4 die op de gastenlijst mochten. |
|
quote:Als je mailt bespreken we de rest wel meteen via mail |
|
Ik ben er morgen bij! Emperors of The Black, Chiraw en Context ! |
|
Zaterdag 2 juni (i.s.m. FORTAROCK) - Sabaton (SWE - Power Metal) - Bloodbound (SWE - Power Metal) + Non-Divine Zaal open: TBA / Aanvang: TBA / Entree: TBA |
|
Vanavon! \m/ |
|
Non-Divine zal 2 juni inderdaad ook spelen! |
|
Update: Zaterdag 12 mei - Fear Dark Festival - Eluveitie ( Zwi) - Thy Majestie ( It ) - Immortal Souls ( Fin ) - Whispering Gallery Zaal open: TBA / Aanvang: TBA / Entree: € 10,- |
|
haha het word ook steeds gekker met die band namen, welke mongool noemt zijn band nu "herfst" Against God and Government |
Index / Concerten |