|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ja feest tot later Nix! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
En dan word je aant eind van de avond afgekapt omdat er klachten zijn over de geluidsoverlast. Echt vriezenveense lui zeikerds. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: Volgende keer maar een akoestisch optreden? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
We waren nog net op tijd in het Wapen! Natuurlijk bijzonder lullig voor Aggro, maar het is niet anders. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: echt??? niets van mee gekregen. heb alleen de 1e 3 bands gezien, voor de rest is het mij de gehele avond redelijk ontgaan geloof ik. maar het was wel gezellig! |
|
haha et wapen jah... Nee, wij zijn maar naar huis gegaan. et was kutweer. Maarja inderdaad, behoorlijk lullig voor Aggro, maar Stephan baalde erzelf ook vreselijk van dat alles een beetje in het honderd liep. Eerst komt Devious nie, dan komt Bodyrot nie omdat iemand nie kan komen, dan heb je toch nog Burning Hatred kunne regelen om te spelen en dan word je opeens genekt door de klachten en mag Aggro nie meer spele. Beetje bagger, mja was de eerste x, volgende x beter In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: Er waren ook maar 4 bands, je bent waarschijnlijk weggegaan na Burning Hatred en toen wouden ze opzetten voor Aggro en toen is alles platgelegd. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Natuurlijk bijzonder lullig voor Aggro, maar het is niet anders.[/quote] Niet alleen doordat je niet kunt spelen, maar ook omdat je je hele backline neergezet hebt tot aan stekkerdozen toe, en meehelpt met het zoeken naar een vervanger voor Devious. En dat daarna blijkt dat al je werk voor niets/anderen geweest is. |
|
Ja behoorlijk lullig ja... Had het wel willen zien.. Maarja het was ook gisteren behoorlijk kutweer en vanavond is het ook niet veel beter, dus kan me opzich voorstelle dat devious het niet aandurfde om met een busje vol met mensen en apparatuur de weg op de gaan... Maar dat gezeik om het overlast, sloeg echt nergens op... Maarja, dat is vriezenveen, zaterdagavond kunnen ze er toch niks aan doen, maar vrijdags wel en dan gaan ze lekker lopen klagen... In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote:Jammer jongens!!! Maar in ieder geval bedankt dat je aan ons hebt gedacht om in te vallen. |
|
Ja ging lekker |
|
|
|
quote: Ik verwacht wel een tegen optreden nu Martin, om de pijn te verzachten!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
wanneer er weer bands spelen in sixty, en er valt er dan een uit mogen jullie komen als vervanger |
|
quote: Weet misschien nog wel iets. |
|
quote: Klinkt intessant! Aggro-sief www.aggro.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |