|
Auteur: |
|
|
WOMEN WHO ROCK FESTIVAL Op zaterdag 03 december zal in Sporthal Harstinge te St.Maartensdijk (eiland Tholen) een nieuw spectaculair festival worden georganiseerd. Op dit festival genaamd "Women Who Rock" zullen alleen bands aantreden die een zangeres hebben. Daarnaast zal er ook een gitaarclinic te zien zijn van Conrad Hultermans, diverse marktkramen met merchandising en een skate-demonstratie van het Forties B-Sports Team. Gezien de Sinterklaastijd kan een verrassing niet uitblijven. De line-up bestaat voor deze eerste editie uit de volgende bands; Displayed (bergen op zoom) Wicky (roosendaal) TheName (haarlem) MissBehaviour (bergen op zoom) Erazer (eindhoven) Nodal Point (bergen op zoom) Tears of Blood (eiland tholen) Zaal open 1500uur. Aanvang van het festival is 1600uur. Einde rond 01.30uur. Entree: 5euro vvk / 7euro kassa Kaarten te bestellen via: info@cornerstonerecords.nl En natuurlijk bij diverse locaties in Bergen op Zoom, Roosendaal, Steenbergen en op het eiland Tholen. Grtz, Conrad |
|
Goh, wel 667 posts en dan nog niet weten dat topics VERPLAATST kunnen worden door mods? OT: ik ben er duidelijk NIET FREEZE |
|
quote: Doe nou niet zo populair joh. En als je het dan ECHT nodig vindt, kan je het nog altijd gewoon aan een moderator vragen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
hahaha, hij staat in t onzin rubriekje oeps hehe MODJE helpppppppppppp!! |
|
Topic verplaatst en nu allemaal on topic. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: thanks |
|
quote: jawel joh, gezellig doen met rooie bril hahah |
|
quote:Ja maar ik kan dan niet... Ik heb dan andere belangrijkere dingen te doen (lees: geld verdienen) FREEZE |
|
quote: so i underestimate the power of the MOds..hehehe ik heb altijd al eens Slotje willen roepen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: das leuk voor je!! Nou on-topic GVDDDDDDD |
|
*kick* |
|
Had het graag willen zien, maar dit is wel EXTREEM ver reizen voor me. |
|
Vanavond dus!! clinic tijden; 18.00 tot 18.30 20.30 tot 21.00 grtz Ratje |
Index / Concerten |