|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Earth - Hex: Or Printing in the Infernal Method Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Leviathan - Tentacles of Whorror Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
de nieuwe Helloween wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Beherit [fin] - 1996 - Electric Doom Synthesis zo ook maar eens nieuwe Helloween opzetten ja, goaf! [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 04-11-2005 15:45] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Kraftschlag - Liar "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Arcturus - Nightmare Heaven ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kraftschlag - 14 bullets "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
DT - solitary shell en net peter gabriel - solsbury hill ... is t nog nooit iemand opgevallen dat die intro's bijna t zelfde zijn? of ben ik nou raar aant worden? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Xasthur - Nocturnal Poisoning Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Anathema - Better Off Dead iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Integrity - Jagged Visions of True Destiny |
|
quote:Hey, zet Anathema eens op iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Agent steel - Bleed for the godz TUDUDUDUDUDUDUUUUUUUUUUUUU |
|
np Artillery - let There be Sin Wat een intro |
|
The 2 Live Crew - banned in the usa iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
DVD van Queen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Meat Beat Manifesto - Armed Audio Warfare Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
The 2 live crew- me so horny iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Neg0r!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
NECROMANTIA - Black Mirror |
|
Vader - The final massacre carcasstrid |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Bound For Glory -- Damned Fuck the world and fuck you |
|
AC/DC - What do you do for money Honey? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |