IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Deadsoul Tribe & Sieges Even 7.01.2006, Weert Volgende pagina
Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 05-11-2005 14:03 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

Van de Bosuil site geplukt:

"Dead Soul Tribe + Sieges Even
zaterdag 07 januari 2006
Meer info volgt!

Voorverkoopprijs: €16,00
Entreeprijs: €18,00

Deuren open: 20.00
Aanvang: 21.00"

Ik denk dat ik daar wel bij ga zijn!

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 05-11-2005 14:07 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

shoot, dan kan k geen lampjes doen...dan ben k bij thunder en mennen in de melkweg

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Devilicious Pem
Que????
Posted 05-11-2005 14:15 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2005 14:07 schreef she_devil het volgende:
shoot, dan kan k geen lampjes doen...dan ben k bij thunder en mennen in de melkweg

Nohhh *sipkijk*

Maar wel tof voor jou!!!

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 05-11-2005 14:26 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Zijn die helemaal gek geworden in Weert?! Wat een teringhoge prijzen alweer zeg!! Tis dat ik DST per se wil zien.....

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

Devilicious Pem
Que????
Posted 05-11-2005 14:39 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2005 14:26 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Zijn die helemaal gek geworden in Weert?! Wat een teringhoge prijzen alweer zeg!! Tis dat ik DST per se wil zien.....

Is inderdaad niet goedkoop Vorige keer met DST ook al niet. Maar ja ik wil ze ook wel weer graag zien.
Ben benieuwd of ze deze keer goed zullen zijn...

Nieuwe album van DST komt overigens 11 november uit als het goed is

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 07-11-2005 11:48 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Idd. Ik vind de cd's wel erg snel achter elkaar uitkomen. Dit is toch muziek waar je wat meer de tijd voor moet nemen en waar de cd moet groeien in je kop. Maar desalnietemin zal het weer super worden!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-11-2005 11:51 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

WOW! Sieges Even!

Tering, daar wil FRNKie wel heel graag heen zeg..

Alleen link, zo vlak na de feestdagen.. financieel altijd nie zo best gesteld dan

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-11-2005 11:53]

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-11-2005 12:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

ben het meneer frank eensch, financiëel wordt het minder, sowieso valt het nét voor een tentamenweek.

Maar de line up...

Devilicious Pem
Que????
Posted 07-11-2005 12:58 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2005 11:51 schreef FRNK het volgende:
WOW! Sieges Even!

Tering, daar wil FRNKie wel heel graag heen zeg..

Alleen link, zo vlak na de feestdagen.. financieel altijd nie zo best gesteld dan

OEH!! Jaaa je moet mee! Ik heb een voorstel: je hebt nog een b-day kadootje te goed van me.... wat dacht je van een tic voor deze gig dan?

Vervoer is alleen nog wel een potentieel probleem...

owja en mijn beste vriendinnetje gaat ook mee

Ik heb er nu al weer superrrveel zin in, lekker dansen op DST [ja ik kan er niks aan doen op DST kan ik dus echt niet stilstaan, als ze goed spelen en Devon niet zo hoerevals zingt dan ga ik echt helemaal op in die muziek ]

Devilicious Pem
Que????
Posted 07-11-2005 13:01 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2005 11:48 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Idd. Ik vind de cd's wel erg snel achter elkaar uitkomen.

Ik vind het wel wat hebben, zo lekker met regelmaat een cd die eruit gepoept wordt

quote:
Dit is toch muziek waar je wat meer de tijd voor moet nemen en waar de cd moet groeien in je kop.

Agreed. Met de eerste cd had ik dat overigens niet, was ik meteen helemaal verliefd op, maar met de volgende twee moest de muziek inderdaad bij mij groeien... Maar wel helemaal geweldig natuurlijk [op cd in ieder geval hehe want oh wat kunnen ze live tegenvallen ]

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-11-2005 13:15 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 7 november 2005 12:58 schreef Devilicious Pem het volgende:
OEH!! Jaaa je moet mee! Ik heb een voorstel: je hebt nog een b-day kadootje te goed van me.... wat dacht je van een tic voor deze gig dan?
awww lief maar dat kan ik niet aannemen haha 'k heb nog niet eens een feestje gehouden ook voor't eerst..

quote:
Vervoer is alleen nog wel een potentieel probleem...
jah.. hmm.. Jopie lief aankijken? (a)

quote:
owja en mijn beste vriendinnetje gaat ook mee

Ik heb er nu al weer superrrveel zin in, lekker dansen op DST [ja ik kan er niks aan doen op DST kan ik dus echt niet stilstaan, als ze goed spelen en Devon niet zo hoerevals zingt dan ga ik echt helemaal op in die muziek ]
haha cool anders sms je em ff dat ie z'n best moet doen gheghe

Maar 'k zal es ff met je-zus-de-vrouw overleggen hoe en wat (en ze is al weer weg hier lag vanmorgen nog zoooo lief in mn bedje )

Ach iig tot vrijdag he!!

Devilicious Pem
Que????
Posted 07-11-2005 19:12 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2005 13:15 schreef FRNK het volgende:
awww lief maar dat kan ik niet aannemen

Nououou!!! Had ik eindelijk iets verzonnen om te geven godver... Of wil je gewoon liever een cd-bon dan? Wen er maar aan, je hoort nu bij de familie dus krijg je ook cadeautjes hehe
Dus OT: jij gaat naar Sieges Even en Deadsoul Tribe!!!!

quote:
jah.. hmm.. Jopie lief aankijken? (a)

Hmm denk niet dat dat een optie is, maar zal hem wel eens lieflijk vragen of hij ook gaat haha

quote:
haha cool anders sms je em ff dat ie z'n best moet doen gheghe

eh... hmm.. eh... pff jij krijgt ook alles te horen he!! Dat gezusterte tegenwoordig!!!

quote:
Maar 'k zal es ff met je-zus-de-vrouw

quote:
overleggen hoe en wat (en ze is al weer weg hier lag vanmorgen nog zoooo lief in mn bedje )

awww

quote:
Ach iig tot vrijdag he!!

Ja!!!

EN tot deze gig!!
[waar dit topic eigenlijk over gaat!!! Foei Frnk en foei Pem voor off-topic geneuzel ]

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-11-2005 10:16 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Je bent veelste lief

Aanvulling : 6-1 spelen ze ook in P60, Amstelveen :

http://www.p60.nl/index.php?pid=6&id=707

Devilicious Pem
Que????
Posted 09-11-2005 19:38 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2005 10:16 schreef FRNK het volgende:
Je bent veelste lief

Ik niet!!!

ok ik laat het je nog wel weten als ik kaartjes ga halen!

quote:

Aanvulling : 6-1 spelen ze ook in P60, Amstelveen :

http://www.p60.nl/index.php?pid=6&id=707

ah okee dat wist ik nog niet! Haha die blijven wel trouw aan zalen he?

owja en ook enigszins on topic: vandaag bij de platenboer nagevraagd en de nieuwe cd komt pas 21 november i.p.v. de 11e....

Devilicious Pem
Que????
Posted 22-12-2005 13:04 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

Hmm lekker veel animo hier op ZM voor dit concert blijkbaar

Naja *schop*

Ik heb gister kaarten gescoord en heb er zin in!

Gaat er nou verder ook nog iemand heen of hoe lijkt dat?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2005 13:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Geil: Sieges Even.
Zo ff kaarten scoren.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-12-2005 13:23 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

komen ze verder nog in NL ?

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2005 14:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

6 januari in P60 Amstelveen.

Ik ga dus beide keren maar. Kaarten hangen aan de muur.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-12-2005 14:28 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ah ok ... dan ligt weert zeker nog dichterbij ook ... maar zal es in mijn agenda kijken, en mijn Portemonnee

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-12-2005 14:33 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2005 14:26 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Als ik de kranten moet geloven [moet niet, maar doe ik wel], dan draait de Bosuil vrij zware verliezen de laatste tijd. Gaat iig niet goed.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2005 14:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

P60 kost trouwens 3 euro minder.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-01-2006 13:48 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 22 december 2005 14:35 schreef XXL het volgende:
P60 kost trouwens 3 euro minder.
Jammer dat je nou net Obituary in de kroeg moest tegenkome he haha

DevPem : THANX nog voort kaartje!

Sieges Even viel me vies tegen. Tof dat ze wel oude nrs speelden van Sense of Change en Lifecycle maar ja, die nieuwe gitarist moet niet live met een POD-je gaan spelen, klinkt nergens naar. Denk dat dat het grote probleem ook was waarom het niet echt overkwam op me. Verder wel goed gespeeld maar jah.. saai. Nieuwe nrs vooral. En (wederom door die gitarist waarschijnlijk, kon ie vast nie aan) erg jammer dat ze geen Sophisticated- of Uneven-nummers speelden.

DST was wel erg cool!! Wel dikke Tool-ripoff hehe maar gewoon vet en strak en donders grooven!

En gezellig

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-01-2006 13:49]

Devilicious Pem
Que????
Posted 11-01-2006 12:56 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 13:48 schreef FRNK het volgende:
Jammer dat je nou net Obituary in de kroeg moest tegenkome he haha

OH! Haha nou weet ik ineens wie het is, hallo Marcel dan maar

quote:

DevPem : THANX nog voort kaartje!

Graag gedaan, ben blij dat je het leuk vond [ondanks dat SE tegenviel]

quote:

Sieges Even viel me vies tegen. Tof dat ze wel oude nrs speelden van Sense of Change en Lifecycle maar ja, die nieuwe gitarist moet niet live met een POD-je gaan spelen, klinkt nergens naar. Denk dat dat het grote probleem ook was waarom het niet echt overkwam op me. Verder wel goed gespeeld maar jah.. saai. Nieuwe nrs vooral. En (wederom door die gitarist waarschijnlijk, kon ie vast nie aan) erg jammer dat ze geen Sophisticated- of Uneven-nummers speelden.

Ik vind het een goeie band enzo hoor maar het kon me helaa[r]sch niet boeien..

quote:
DST was wel erg cool!! Wel dikke Tool-ripoff hehe maar gewoon vet en strak en donders grooven!

En gezellig

Ik vond DST weer te gek. Ondanks dat ik ze niet allemaal even goed vind spelen enzoooo... De muziek spreekt me gewoon ontzettend aan en ik heb lekker de hele tijd staan dansen. Hoe kan iemand nou stilstaan met die muziek?? Heb het reuze naar mijn zin gehad!! Ze hebben eigenlijk ook nog al mijn lievelingsnummers gespeeld, woei!

En ik vond het inderdaad gezellig!!!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 11-01-2006 12:58 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Uhuh!!

Noordkabaal
Usericon van Noordkabaal
Posted 11-01-2006 13:00 by Noordkabaal Wijzig reactieProfiel van NoordkabaalQuote dit berichthttp://www.noordkabaal.nl

hmm, DST website? b'nieuwd.

choose metal! www.noordkabaal.nl

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 11-01-2006 13:30 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com