|
Auteur: |
|
|
Mijn volledige lijst staat op http://www.freewebs.com/donnerbalken/ |
|
quote: Voordat je hier afgeschoten wordt : er is een speciaal topic voor, gebruik zoekfunctie aangeboden algemeen [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 05-11-2005 16:32] Hatsjikidee! |
|
quote: Sterf, krijg ebola en UTFS. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ROFL Hatsjikidee! |
|
Het is ook nog eens gay! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Vind ik wel meevallen, er zitten leuke boeken tussen bijvoorbeeld. |
|
Mee eens. Maar ieder topic dat snel een slotje krijgt is gay. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Oja. Pff, wat een gaye troep zeg... |
|
Als die Shaping Of Middle-earth van Tolkien een eerste druk is ben iker misschien wel in geïnteresseerd. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Hehe. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik heb je een e-mail gestuurd. Overigens bestaat er een algemeen verkooptopic, wellicht handig om ook daar je link te posten? |
|
quote:Wat een niet-karakteristieke manier (voor ZM) om mensen op hun fouten te wijzen. Hulde! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
een verrader!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Oh wacht eens, kijk ik ook al verkeerd.. momentje! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Algemeen |