|
Auteur: |
|
|
Soundtracks! -Lord of the rings -Interview with the vampire -Bram stokers dracula -Mary shelly's frankenstein -Gladiator enz. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: Hmmz, daar had ik nog niet eens aan gedacht, thank you. Maar in fantasyzaken als Chimera en Elf of zo hebben ze ook wel vaker cd's met instrumentale muziek, mooi fantasy sfeertje, maar dan ontbreekt de "darkness" om het zo te zeggen, die bijv. COF wel heel mooi erbij brengt... |
|
Soundtrack van Hannibal is ook Daarnaast gewoon darkwave kopen: Arcana - Dark Age of Reason Elend - Weeping nights Dargaard - Maakt niet zoveel uit welke [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 26-12-2001 11:59] |
|
- Ophelia's Dream - Blood Axis - Die Verbannten Kinder Eva's (wel vaak met stem, maar toch errug mooi) |
|
Even in de "niet instrumentaal" sectie: Avrigus - The secret kingdom (iedereen die van medieval gothic spul houd en dit nog nooit gehoord heeft moet zichzelf even hard achter z'n oren krabben over het imago dat ie zichzelf heeft aangemeten ) Probeer ook Cold meat industrie bands eens... -Raison d'etre -Coph nia -etc. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Sleepy hollow soundtrack... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
|
|
sephiroth d8 ik |
|
Grabesmond, Wongraven, Elend, Arcana, Aghast, The Soil Bleeds Black... Check www.coldmeat.se voor allerlei ambient/atmospheric bandjes. |
|
soundtracks van de film discovery of heaven. beetje dark wave achtig. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 26-12-2001 21:24] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wauw, thank you very much! I'll check as much out as possible... |
|
Geen cd, dus je moet hem downen (met AudioGalaxy) Christopher Field - Gothic Power, is kort nr en niet echt geweldige kwaliteit, maar wel een super goed instrumentaal nr I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Autumn Tears- Love Poems for dying children Act 2 I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik weet niet of het volgende echt in dit topic past.. Het gaat hier niet echt om een fantasy/dark sfeertje namelijk, maar meer om een psychotisch sfeertje.. Ik vind ze rulen, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen denken dat je compleet gestoord moet zijn om dit aan te kunnen horen: - Phillip Glass (bijv soundtrack Koyaanisquatsi) - Soundtrack van Requem for a Dream (vooral het nummer MELTDOWN van KRONOS QUARTET .. |
|
niet doen, het is kut! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Index / Muziek algemeen |