|
Auteur: |
|
|
Zijn er hier mensen uit omgeving Meppel die erheen gaan? De mensen waarmee ik zou gaan zijn *iets* te laat met kaartjes kopen... |
|
Ik ga naar 013 voor mijn jeugdhelden. |
|
Nou ja, ik ben er dan weer wel....als ze dezelfde setlist aanhouden als op Waldrock kan ik mooi na 4 minuten weer naar huis! Hersenloze Mayonaise eten |
|
dure 4 minuten dan, of ben je stiekem groot fan van green lizard |
|
Tsja, Rebecca heeft me weer door! Het is in elk geval leuker dan festivals in de Willem-1 Hersenloze Mayonaise eten |
|
Haha moet ik je kennen of ben ik nog steeds het favo onderwerp van noord nederland LOA was in ieder geval erg oke, other side of the river niet gespeeld helaas, evenals Last Cigarette niet, jammer. Wel plectrum van Joey in mijn face gehad, echte liefde, dat wordt wat de 7e |
|
Heb erg veel zin in de 7de. Het nieuwe album vind ik met iedere luisterbeurt ook beter worden. |
|
vind ze wel gaaf, maar 24 euro zonder allerlei kosten er nog bij.. vind ik net iets TEveel... |
|
De vorige keer dat ze langs kwamen was het kaartje 35 euro, bedoel als 19 jarige hoef je hier (24 euro) maar 3 uurtje vakken voor te vullen, kun je best toch? |
|
quote: misschien ben ik wel een krent, maar 24 euro voor een concert wat nog niet eens 1 van mijn favoriete bands is......nee dat vind ik net iets TEduur |
|
juist, niet echt vreemd Je moeder. |
|
Is het in de Oudegracht? |
|
quote: Ja het was in het water Tja als je niet echt wilt zien is het wel duur... maar goed. 10 euro voor Slayer is ook duur als je niet wilt zien. Maar niet echt nuttig omdat te melden denk ik dan. |
|
Ze waren ouderwets goed...maar wat begonnen ze godverdomme vroeg! Kom je om 21.00uur de zaal in, zijn ze al bezig.... Hersenloze Mayonaise eten |
|
Ik heb een kaartje voor 013 |
|
Vanmiddag kaartjes gehaald voor 013. |
Index / Concerten |