IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metalfest 2002 op 22 februari in Hardenberg Vorige pagina
The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 12-01-2002 23:07 by The mighty reaper Wijzig reactieProfiel van The mighty reaperQuote dit bericht

ik weet de line-up van de site www.poppodium.nl

PODIUM METALFEST 2002

Hier is de line-up van ons eigenste internationale Podiumfestival:
'METALFEST'.

We beginnen om 19.00 uur met FINNTROLL. Daarna ORPENAGE, AMERICAN HEAD CHARGE, TANZWOOD EN DIMENSION SEVE.

Een zware avond maar met louter muzikale hoogtepunten. Een avond ook die de ware fan van 'a' tot 'z' wil meegenieten. Dat kan dus. Be There.

Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-01-2002 23:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wow orphenage en finntroll... wel TWEE goeie bands

enneh waarom kunnen ze nix goed schrijven op hun site

Je moeder.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-01-2002 0:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

YUK... wat een bagger line-up.. Fintroll is gaaf, maar ik ga niet veel geld en reiskosten neerleggen om vervolgens naar Orphanage en D7 te kijken.. D7 is schijtmuziek en die lui zijn ook nog eens superarrogant en onsportief als ze een metalwedstrijdje verliezen (glazen gooien enzo).. Orphanage was erg gaaf.. is minder geworden naar mijn inziens.. maar dat is mijn mening.. Anyway..wordt dus wachten tot fintroll weer een andere keer speelt...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-01-2002 0:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

jeetje mina... daar ga ik dus mooi niet heen!!!! Wat een schijt line-up.
Ik haat Orphanage Het enige wat leuk is is uiteraard finntroll. Maar jah omdat ik ze al een x gezien heb ga ik niet naar een gehucht afreizen, om deze band dan ook nog eens voor een (voor mij) aanzienlijk bedrag te aanschouwen. Nou Finntroll, tot een volgende x dan maar.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 13-01-2002 1:09 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Orphanage vind ik live anders altijd erg goed klinken. Finntroll zou ik niet weten. Ik heb ze alleen nog van cd mogen beluisteren.

[edit]Vette blunder trouwens dat ze op de site van Podium Orphanage verkeerd gespeld hebben.[edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 13-01-2002 1:10]

the only pleasure is pain

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 13-01-2002 11:05 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

FINNTROLL heeeeeeerscht!
Orphanage rukt ZO hard vooral de grunts...
dus na Finntroll kenne we weer naar huis... dus ik denk dat ik daar maar blijf...
hoewel ik Finntroll nog steeds live wil zien

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 13-01-2002 14:05 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

hier ga ik mijn geld niet aan uitgeven...
Finntroll en Orphanage zijn cool, maar das ook alles

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 13-01-2002 14:08 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

fintroll vindt ik drol

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-01-2002 14:08 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 december 2001 3:40 schreef Judge M. het volgende:
Namen die ik gehoord heb:

- Within Temptation
- Finntroll
- Tanzwut

beetje slappe hap.....

Dat is 23 februari in Hof Ter Loo in Antwerpen, ik ga zeker .
't wordt gewoonweg zalig.
ik hoop dat Within Temptation "The other half of me" zal spelen, mijn favo nummer van WT

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 13-01-2002 14:10]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-01-2002 14:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik wil finntroll ook nog wel eens zien.. maar dat zal nog wel even kunnen duren...

*Off-topic* Waarom heeft Ihsash dr nou #*(@ voor gekozen om geen optredens met Emperor te doen... *Off-topic*

Ik, Wil Schuurman

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 14-01-2002 14:44 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Orphanage wil ik elke maand wel zien! (Hoewel het dan wel zou gaan vervelen.)

Maar de rest interesseert me geen ruk. Finntroll, WT...

Dead things grow from deep inside...

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-01-2002 14:47 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Finntroll, gaaf! En aangezien ik van Jenje ook is daar die Tantswulf oid moet gaan luisteren, ga ik denk ik maar eens kaartjes halen...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2002 15:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tanzwut is het ..
Zucht .. en het is echt superrr.
Rammstein meets folk en een beetje electro.
Op lowlands heerschte het zwaar
Finntroll is ook tof, Orphanage tja .. hmm blijft heerschen ..
Dat andere kennik niet .. wasda ?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-01-2002 17:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dimension seven is één of ander nu metal bandje

Je moeder.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-01-2002 18:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2002 14:12 schreef Snagger het volgende:
Ik wil finntroll ook nog wel eens zien.. maar dat zal nog wel even kunnen duren...

*Off-topic* Waarom heeft Ihsash dr nou #*(@ voor gekozen om geen optredens met Emperor te doen... *Off-topic*

OFF TOPIC

1 - : Er is volgens mij geen persoon genaamd Isahsh,, ..

2 - : Ihsahn doet volgens mij geen optredens meer met Emperor omdat Emperor niet meer is... Mocht Emperor nog wel optredens doen zonder Ihsahn dan is dat een beetje vreemd, na namelijk in een soort media-blast hun stoppen aan te kondigen met nog een echte cd (waardeer ik zeer, geen live-shit of rereleased old shit) EN zonder verdere live-optredens..

Nu het toch over Emperor gaat (nog steeds offtopic) .. weet iemand of er bij de originele Gatefold LP van Nightside Eclipse een inlay/insert hoort met lyrics?? Zo nee, waarom zit er dan wel ruimte voor (zal wel makkelijker zijn met productie?),, Zo ja, dan ben ik genaaid daar mijn exemplaar er geen heeft (en Vargens exemplaar overigens ook niet... weird..) ..

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-01-2002 18:51 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 14 januari 2002 18:48 schreef Valorian666 het volgende:
Nu het toch over Emperor gaat (nog steeds offtopic) .. weet iemand of er bij de originele Gatefold LP van Nightside Eclipse een inlay/insert hoort met lyrics?? Zo nee, waarom zit er dan wel ruimte voor (zal wel makkelijker zijn met productie?),, Zo ja, dan ben ik genaaid daar mijn exemplaar er geen heeft (en Vargens exemplaar overigens ook niet... weird..) ..
Val, dank voor deze informatie want nu kunnen we er waarschijnlijk van overtuigd zijn dat zo'n lyricsheet er niet bij hoort. Gatefold's hebben overigens altijd ruimte voor een lyricsheet. Het idee van een gatefold is namelijk dat er niet een lyricsheet en LP in gaan, maar gewoon 2 LP's. Aan iedere kant 1.

Maar je hebt de rest van je shit binnen? Kun je trouwens eens een mail sturen aan mij met je bankrek. nr. en het totale bedrag van mijn items?

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-01-2002 19:16 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2002 11:05 schreef Wishmaster het volgende:
Orphanage rukt ZO hard vooral de grunts...

Wat is er mis met de grunts van ome george , ik vind hem een goede zware en duidelijke grunt hebben (een van de betere imho)

Bazzio Attacks!!!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-01-2002 21:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nou, misschien volgend jaar een betere line up. Orphanage zie ik vast wel weer eens, en die andere bands... Tsja. Dan maar geld sparen voor Wacken waar ze vast ook wel weer staan.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-01-2002 22:33 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ga er ook echt niet heen... Idd, volgend jaar maybe...

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 25-02-2002 9:38 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Haha.. Dit weekend naar het Metalfest in Hof Ter Lo geweest... 't Was wauw!!! Oceans Of Sadness heeft heel de zaal plat gekregen.. Tanzwut suckte big time... Fintroll was "waaauw" (sympathieke kerels ook, we zijn er achteraf een feestje mee gebouwd).. En Within Temptation was ook weer de moeite (alleen speelden ze Ice Queen als 2e nummer en nog eens als bisnummer, vond ik een beetje teveel van 't goeie)...
Foto's volgen..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

dennisje
Usericon van dennisje
Posted 25-02-2002 22:40 by dennisje Wijzig reactieProfiel van dennisjeQuote dit bericht

OCEANS RULES!!!!!!!!!!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-02-2002 9:55 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 25 februari 2002 22:40 schreef dennisje het volgende:
OCEANS RULES!!!!!!!!!!

Dennisje heeft iig een goeie smaak...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com