|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik weet de line-up van de site www.poppodium.nl PODIUM METALFEST 2002 Hier is de line-up van ons eigenste internationale Podiumfestival: 'METALFEST'. We beginnen om 19.00 uur met FINNTROLL. Daarna ORPENAGE, AMERICAN HEAD CHARGE, TANZWOOD EN DIMENSION SEVE. Een zware avond maar met louter muzikale hoogtepunten. Een avond ook die de ware fan van 'a' tot 'z' wil meegenieten. Dat kan dus. Be There. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
wow orphenage en finntroll... wel TWEE goeie bands enneh waarom kunnen ze nix goed schrijven op hun site Je moeder. |
|
jeetje mina... daar ga ik dus mooi niet heen!!!! Wat een schijt line-up. Ik haat Orphanage Het enige wat leuk is is uiteraard finntroll. Maar jah omdat ik ze al een x gezien heb ga ik niet naar een gehucht afreizen, om deze band dan ook nog eens voor een (voor mij) aanzienlijk bedrag te aanschouwen. Nou Finntroll, tot een volgende x dan maar. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Orphanage vind ik live anders altijd erg goed klinken. Finntroll zou ik niet weten. Ik heb ze alleen nog van cd mogen beluisteren. [edit]Vette blunder trouwens dat ze op de site van Podium Orphanage verkeerd gespeld hebben.[edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 13-01-2002 1:10] the only pleasure is pain |
|
FINNTROLL heeeeeeerscht! Orphanage rukt ZO hard vooral de grunts... dus na Finntroll kenne we weer naar huis... dus ik denk dat ik daar maar blijf... hoewel ik Finntroll nog steeds live wil zien |
|
hier ga ik mijn geld niet aan uitgeven... Finntroll en Orphanage zijn cool, maar das ook alles ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
fintroll vindt ik drol Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Dat is 23 februari in Hof Ter Loo in Antwerpen, ik ga zeker . 't wordt gewoonweg zalig. ik hoop dat Within Temptation "The other half of me" zal spelen, mijn favo nummer van WT [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 13-01-2002 14:10] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik wil finntroll ook nog wel eens zien.. maar dat zal nog wel even kunnen duren... *Off-topic* Waarom heeft Ihsash dr nou #*(@ voor gekozen om geen optredens met Emperor te doen... *Off-topic* Ik, Wil Schuurman |
|
Orphanage wil ik elke maand wel zien! (Hoewel het dan wel zou gaan vervelen.) Maar de rest interesseert me geen ruk. Finntroll, WT... Dead things grow from deep inside... |
|
Finntroll, gaaf! En aangezien ik van Jenje ook is daar die Tantswulf oid moet gaan luisteren, ga ik denk ik maar eens kaartjes halen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Tanzwut is het .. Zucht .. en het is echt superrr. Rammstein meets folk en een beetje electro. Op lowlands heerschte het zwaar Finntroll is ook tof, Orphanage tja .. hmm blijft heerschen .. Dat andere kennik niet .. wasda ? |
|
dimension seven is één of ander nu metal bandje Je moeder. |
|
quote: OFF TOPIC 1 - : Er is volgens mij geen persoon genaamd Isahsh,, .. 2 - : Ihsahn doet volgens mij geen optredens meer met Emperor omdat Emperor niet meer is... Mocht Emperor nog wel optredens doen zonder Ihsahn dan is dat een beetje vreemd, na namelijk in een soort media-blast hun stoppen aan te kondigen met nog een echte cd (waardeer ik zeer, geen live-shit of rereleased old shit) EN zonder verdere live-optredens.. Nu het toch over Emperor gaat (nog steeds offtopic) .. weet iemand of er bij de originele Gatefold LP van Nightside Eclipse een inlay/insert hoort met lyrics?? Zo nee, waarom zit er dan wel ruimte voor (zal wel makkelijker zijn met productie?),, Zo ja, dan ben ik genaaid daar mijn exemplaar er geen heeft (en Vargens exemplaar overigens ook niet... weird..) .. |
|
quote:Val, dank voor deze informatie want nu kunnen we er waarschijnlijk van overtuigd zijn dat zo'n lyricsheet er niet bij hoort. Gatefold's hebben overigens altijd ruimte voor een lyricsheet. Het idee van een gatefold is namelijk dat er niet een lyricsheet en LP in gaan, maar gewoon 2 LP's. Aan iedere kant 1. Maar je hebt de rest van je shit binnen? Kun je trouwens eens een mail sturen aan mij met je bankrek. nr. en het totale bedrag van mijn items? |
|
quote: Wat is er mis met de grunts van ome george , ik vind hem een goede zware en duidelijke grunt hebben (een van de betere imho) Bazzio Attacks!!! |
|
Nou, misschien volgend jaar een betere line up. Orphanage zie ik vast wel weer eens, en die andere bands... Tsja. Dan maar geld sparen voor Wacken waar ze vast ook wel weer staan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ga er ook echt niet heen... Idd, volgend jaar maybe... |
|
Haha.. Dit weekend naar het Metalfest in Hof Ter Lo geweest... 't Was wauw!!! Oceans Of Sadness heeft heel de zaal plat gekregen.. Tanzwut suckte big time... Fintroll was "waaauw" (sympathieke kerels ook, we zijn er achteraf een feestje mee gebouwd).. En Within Temptation was ook weer de moeite (alleen speelden ze Ice Queen als 2e nummer en nog eens als bisnummer, vond ik een beetje teveel van 't goeie)... Foto's volgen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
OCEANS RULES!!!!!!!!!! |
|
quote: Dennisje heeft iig een goeie smaak... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |