|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Check out the new Human Demise release titled "Whitechapel Demise". Human Demise was founded in February 2004, Human Demise is a hardcore band from the southern part of The Netherlands. After all playing in previous bands, several individuals combined their musical abilities and creativity into a blend of modern hardcore with a touch of the dark side of metal. Sick, anger-spitting lyrics with heavy guitar parts and bone crushing drum parts make the band one heavy experience you must see live on stage. Human Demise sounds like dark atmospheric bands as Ringworm and Integrity, mashed up with powerful and heavy bands like Sworn Enemy and Strife. Listen and dowload 'You Sicken Me' taken from the new MCD at http://www.myspace.com/humandemise You can also listen to the entire demo on www.humandemise.net. Be sure to check www.humandemise.net for news, shows, merchandise and more. You can contact Human Demise at humandemise@gmail.com. Take care, Human Demise |
|
Vette schijf! |
|
Vette band, harde bazen en goede stapmaatjes! Ben benieuwd naar nieuw werk! |
|
Ik heb dit album toevallig een paar weken geleden aangeschaft. Echt hele vette muziek! Nu maar hopen dat er snel een volledige full-length uit gaat komen. YOU SICKEN MEEEEEEEEEE!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
als support van cursed was t echt te gek!! |
|
Ja, ze mixen het beste van ringworm samen met het beste van integrity, en dat doen ze verdomde goed.het is dat ze nogal tourverslaafd zijn,oa tours met cold as life, cursed,en losse gigs overal en nergens,daar gaat tijd inzitten. beter gaan ze nou idd even snel een nieuw schijfje opnemen, dit was bruut maar volgens mij kunnen ze nog veel beter. Fuck the world and fuck you |
|
Tour met Cursed? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ehh iig een optreden. boeit verder niet cursed is een schijtband. Fuck the world and fuck you |
|
quote: je snapt duidelijk niks van hardcore |
|
jawel, ik snap hardcore prima., ik ren alleen niet net als iedereen op een fucking board achter cursed aan en blaat hoe goed ze wel niet zijn. dat is heel wat anders.jij vind cursed gaaf, nou dan snap JIJ niks van hardcore.die band heeft net zoveel met hardcore als gerard joling met vrouwen. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 03-05-2008 1:09] Fuck the world and fuck you |
|
Hier heb ik nou zo'n teringhekel aan. van die gasten die blaten dat ik niets van hardcore snap, maar dan vergeten, of niet willen, of niet durven uit leggen WAAROM ik dan wel niks van hardcore snap. heb dan ook geen grote bek en zeg dan niks als je het toch niet wil uitleggen. Fuck the world and fuck you |
|
Ga eerst Cursed maar eens luisteren. Kuthippie! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Allang gedaan, ik blaat niet rond als een kip zonder kop hier. ik vind het een gehypte schijtband.overigens net als annihilation time.kan er niks mee.maar ja, ik ben sowieso niet van die muziek, geef mij maar bands als alloutwar,100demons, integrity, onelifecrew... Fuck the world and fuck you |
|
Hoe gewoon je vreet en ga dan Integrity luisteren, er zijn even mensen die van cursed en annihilation time houden. Die zijn mischien nogwel iets meer true hardcore als jij wieweet "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Krijgen we dat weer Wie bepaald dat eigenlijk en wat zijn de criteria? |
|
Ik heb het hier nergens over dat ik true hardcore ben. zoiets beweren zou belachelijk zijn aangezien ik dat totaal niet ben. en wat je zegt kan best, alleen moet je maat niet zo debiel bijdehand gaan doen en zeggen dat ik niks van hardcore snap omdat ik cursed slecht vind. dat slaat namelijk als een drol op een varken.Ik kan namelijk hardcore heel goed snappen zonder cursed of annihilation time aangezien ik al naar hardcore luisterde en het begreep allang voor beide bands bestonden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nog maar een keer luisteren dan Cursed is te gek en ik loop niet achter mensen op een board aan, was er de eerste tour bij en het was te gek, heb zelfs meegeholpen met de show opzetten (hoe hardcore is dat). Wat jij hardcore vind, althans zo komt het over heeft bijna meer met metal te maken als met hardcore. Overigens staat All out war en Integrity hier ook in de kast. Check Cursed nog es het is kwader en agressiever als menig andere band en zeker de moeite waard! Verder bedoelde ik het niet eens zo lullig, ik geloof eigenlijk wel dat je ontzettend hardcore bent! jammer alleen van de keuzes in het genre. |
|
ieder z'n ding toch? |
|
Kijk zie je, zo snap ik het tenminste en tja, shows opzetten...als ik de gelegenheid daarvoor ahd dan deed ik het ! Alleen weet ik zeker dat hier in de buurt 0 mensen op de shows af zouden komen die ik zou doenhahaha.idd kwestie van smaak.Ik draaf weleens door als ik zo'n post als die van jou voor me kiezen krijg hehe. Fuck the world and fuck you |
|
het was ook beetje een uitlokker sorry dude |
|
Volgens mij wordt het tijd dat Jbassist en DrDoom het Pulling teeth topic eens opzoeken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hehe megaharde band idd! trek het goed. Jullie zijn vast allemaal bekend met Trial trouwens? Are these our lives vind ik 1 van de vetste hardcore platen ooit! |
|
Natuurlijk ken ik Trail. Vette teksten ook. De zanger van die band heeft ook een glansrol op het eerste album van Bridge to solace. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nee, ik ken trial niet....ken niet alles he. maar zal het eens checken... Fuck the world and fuck you |
|
Ken jij niet alles? En jij noemt jezelf hardcore?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |