|
Auteur: |
|
|
Sonata Arctica komt weer in Nederland spelen, en wel op 28 April 2006 in Helmond (Plato) Kosten kaartje: 22.50 Deuren open: 19:30 Voorverkoop is vandaag van start gegaan. Koop je kaartje zsm! http://www.geocities.com/poppodiumplato/ [Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 08-11-2005 14:52] How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Samen met Doro en nog een support dus |
|
22,50 in een middelmatig zaaltje.. Eensch mijn favo band maar dit heb ik er niet voor over :S |
|
quote: wat een v.e.r.s.c.h.r.i.k.k.e.l.ij.k.e. site.....zo worden ze niet veel meer gemaakt edit; de bibelot website, geweldige smiley site [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 08-11-2005 17:41] |
|
Wat hoerig ver weg. Ik ben er dus niet. |
|
present wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
*schop* volgende week! heb er zin in! nog meer mensen die gaan? in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
gelukkig niet! Je moeder. |
|
quote: Was gisteren in de Boerderij en daar stond inderdaad aangegeven dat Sonata is uitverkocht. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hallo, Door een lomp ongeluk ben ik niet instaat naar sonata artica te gaan! Bij deze zijn mijn twee kaarten te koop!!! volor het concert in helmond alleen per twee verkoop ik ze!!! cheers [Dit bericht is gewijzigd door Mooz666 op 25-04-2006 12:04] Android Soul - Female Fronted METAL www.androidsoul.nl |
|
Lange Frans had één keer gelijk en dat was toen hij zei: "ik kom het land waar je doorheen rijdt, in drie uurtjes..." oftewel wat is nou "ver weg" dan in NL? I'll be there, Sonata vette band! Dreams Are 2 Chase... |
|
quote: ver weg in die mate, dat je met het OV niet meer thuis komt. How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Zo dat was weer een geslaagde avond! Altaria: Best een leuke opener, maar de drummer mag wel voor meer afwisseling zorgen. Vrij goed geluid overigens. Doro: Niet mijn ding, na 3 nummers in het café gaan zitten Sonata: Heel vet! De temperatuur was inmiddels enorm gestegen. Een lange setlist van ik gok bijna 1,5 uur. Goede interactie zoals ze meestal wel hebben en onverwachten wendingen (zoals ineens een ander nummer door een nummer gooien) . Erg vet! Hopelijk snel weer |
|
Altaria was wel leuk, maar ook niet meer. Na de grappen wat Doro met Sonata Arctica moest, hoorde ik ze voor de eerste keer spelen. Ik was aangenaam verrast! Ze hadden lekker wat power in hun optreden. En Sonata Arctica was weer geweldig.... en heet How can I know so many never really knowing anyone? |
|
nou mijn sonata arctica concert is niet doorgegaan... gisteren, toen we overweg waren, hebben we een auto ongeluk gehad met 100 km/h tegen een auto aangeknalt, die reed belachelijk langzaam op de snelweg mn vriend heeft een zwaar gekneusde heup en een flinke bloeduitstorting van de riem op zn buik en wat kneuzingen. de bestuurder van onze auto heeft een zwaar gekneusde voet en wat kleine kneuzingen. ik heb mijn enkel gebroken dus zit nu lekker in een spalk o_0 en heb zwaar gekneusde vingers en mn borstkas in gekneusd. krukkenlopen sucks in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
oei balen... Je moeder. |
|
Das vrij lullig inderdaad. Beterschap enzo! spelfout weggehaald... |
|
heb ze de afgelopen weken een stuk of 6 keer (half) gezien....Jon Oliva had een paar data samen met hun wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 05-05-2006 11:17] |
|
quote: grrr, sommige mensen.. Maar het is toch gelukt, kan er bijzijn in de Boerderij |
Index / Concerten |