|
Auteur: |
|
|
is het nog niet uitverkocht? |
|
quote: Nee. En Hypocrisy hebben ze net weer van de tour gehaald!!! Ik wordt gek van die promotors! [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 09-11-2005 11:57] |
|
da's jammer.. niet te snel posten..ik heb zo'n vermoeden via wie dit gaat... |
|
@het bolwerk: als je een titel aangpast wilt hebben of een topic gesloten wilt hebben kan je dat aan de moderators vragen in het klachten topic. en...wat is er aan de hand met die promotors? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-11-2005 11:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
[edit] dus. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 09-11-2005 11:58] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mr Moderator, als je er toch bent, kan dit topic dicht? Promotors: Eerst bevestigen, dan cancellen, dan bevestigen, eindelijk final confirmation! En dan weer cancellen..... |
|
En het is nu voorgoed gecancelled?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: EXODUS gaat gewoon door, alleen Hypocrisy gaat niet door, jammer genoeg. |
|
quote: Bij deze The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Concerten |