|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Korpiklaani in de Goudvishal… need we say more? De heidense Finnen (motto: we eat iron, we shit the chain) deden Arnhem ook al aan in augustus en met hun liederen over bier, Finse volksverhalen en bosgeesten wisten ze heel wat volk op de been te krijgen. Het werd een enorm feest: goede pagan metal, een kolkende moshpit en mensen die zopen tot ze erbij neervielen. En dat gaat zich nu allemaal herhalen! Aanrader voor iedereen die zin heeft in een heftig feest na de Arnhem Metal Meeting! Speciale actie: Met je AMM entreebandje krijg je maar liefst € 7,- korting! Meer info op www.goudvishal.nl Bezoek ook onze website www.goudvishal.nl |
|
Oh...cool! |
|
Bruce Banner |
|
Kaartje is gereserveerd |
|
Neeeeeh ik ga niet, dan ben ik brak van een verjaardag Nog een pilsch? Gaat heen, je slaapt ! |
|
En ik ben brak van het festival zelf denk ik |
|
Zal vast wel iemand jarig zijn toch? Vergist in het feestje [Dit bericht is gewijzigd door Hlidskjalf op 15-11-2005 12:41] Nog een pilsch? Gaat heen, je slaapt ! |
|
reserveren is een erg goed idee... het zal snel vol zijn! Bezoek ook onze website www.goudvishal.nl |
|
zaal open; 16.00 uur? |
|
damn! Zaterdag vanuit Delft erheen.. moet ik zondag nog een keer dat stuk rijden om erbij te zijn wel weer erg stoer natuurlijk |
|
ah tis een dag later...da's toch geen afterparty |
|
quote: Wel als je tussendoor niet slaapt verry metal |
|
voor een feestje dat om 0.00 is afgelopen is dat nog een behoorlijke opgave... ik dacht echt dat het een afterparty zou zijn..begin om 1.00 's nachts, zou wel stoer zijn..met heel veel ladderzatte metalheads, erg vermakelijk....ook voor de kotsruimers |
|
Dat zou veel gaver zijn geweest, dan hadd ik er ook bij geweest vanwege de simpele reden dat ik dan niet nogmaals op en neer naar Arnhem hoef. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dat zou best wel heel cool zijn ja. Goudvishal tot 6 uur door, maar zal denk ik ook niet mogen van de gemeente. |
|
quote: goudvishal personeel is tot 3 uur wel bezig met schoonmaken van het musis sacrum.. denk niet dat er nog mensen zijn die dan nog levend genoeg zijn naar zo'n dag voor een afterparty in de goudvishal... + is die aftershow de dag erna niet veel vetter voor de meeste mensen? rock/metal/punk whatever cafe stortebeker is tot 2:00 open daarna nog.. okee niet tot 6 maar toch.. kunnen mensen alsnog even 2 uur nalullen. [Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 19-11-2005 16:07] Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Optreden op Summer Breeze was erg leuk. Helaas kan ik de 27ste niet. |
|
dat word weer lachen na AMM moet lukken, blijf in Arnhem, scheelt weer... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Gaat n poging wagen om met kater (van 2 dagen) en zonder reservering toch binnen te komen. |
|
Hoe was het? Wat vond men van Svidgar? Bruce Banner |
|
Svidgar klonk erg als een beginnend bandje. Keyboardstukjes lagen er een beetje als een los laagje overheen, en de cleane zang was ook niet echt mooi, maar verder wel aardig om een keer te zien. Korpiklaani heerste wederom de pannen van het dak |
|
Svidgar deed het wel leuk voor hun 3e optreden ofzo, wel een goede drummer Korpiklaani was uiteraard een groot feest |
|
Was het druk eigenlijk? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Svidgar klonk inderdaad als een beginnend bandje, maar daarom was het niet minder leuk Ze deden het niet slecht, alleen de keyboards waren een beetje vervelend. Ook mogen ze als band wel wat aan hun uitstraling doen, kwam niet bepaald *vikingmetal* over... maar dat is wat ik vind natuurlijk. Korpiklaani heerschte de avond natuurlijk! Wel jammer van die paar problemen met het geluid. Viool deed op een gegeven moment haast niet meer. Aan het begin waren de gitaren niet te horen... Maar dit werd gelukkig allemaal snel opgelost. De nieuwe nummers klonken ook enorm gaaf, dit was wederom een onvergetelijk concert. Ayaayayayaaa! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Het was toch wel vrijwel vol geloof ik |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |