|
Auteur: |
|
|
als je 22 was had ik een betere post gedaan. MAAR! weet je wat een search functie is? dat ding is gratis te gebruiken met een standaard account. DUS MAAK JE NIET DRUK! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 10-11-2005 11:31] Suck my piss |
|
Zegv skullfukk... Doe eens niet zo belerend.. AAP! Power to the revolting people!!! Loop over het machtregieme van de moderators!! REVOLUTIE!!!! Goed bezig meneer drummerd! |
|
Maak nog 10 topics dat je band zoekt. Mischien valt het dan wat meer op. |
|
Drummer zoekt zoekfunctie ? |
|
quote: WTF Waar heb je het over? |
|
Hierover: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1855295 Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om de groeten te doen aan mijn oma. Hoi oma. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
mental zoekt nog een hc drummer meende ik, informeer hem zou ik zeggen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Aha! Oh, wacht...Hier is je oma; Hoi jongen, wanneer kan ik je weer es in je wangetjes knijpen? |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Index / Muziek algemeen |