|
Auteur: |
|
|
House Of Lords zie ik nog ergens staan. http://aardschok.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=11 Ikzelf zou het niet weten, ben er niet geweest. Wat ik niet vreemd vind, gezien de line-up. |
|
Als ik in het huis was waar mijn Aardschokken liggen opgeslagen had ik het voor je opgezocht maar daar ben ik niet helaasch... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
In de aardschok van deze maand staat vast wel de line up van die dag, in dat flashback gebeuren. Bruce Banner |
|
Helaas is hier de Aardschok niet te krijgen. En mag me van de website ook al niet abonneren. House of Lords... gaat absoluut geen bel rinkelen. Zal ik wel bier zijn gaan halen. Doei |
|
idd uit de Aardschok: De Aardschokdag verhuisd naar de Arnhemse Rijnhal en vindt plaats op 29 April met: Queensryche, Flotsam & Jetsam, House Of Lords, Crimson Glory, Vengeance, Leatherwolf en Wolfsbane |
|
Mijn hartelijke dank. Ik herinner me F&J inderdaad, maar wist niet dat dat daar was. Geen idee waar mijn oude Aardschok exemplaren gebleven zijn. Zullen wel bij mijn ouwelui ergens op de vliering liggen. Danwel een sportvereninging blij gemaakt hebben. Doei |
Index / Concerten |