|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het een behoorlijk sterke plaat, vooral Sól I dan. Er staan idd wel enkele saaiere nummers op, maar het geheel is dik in orde Faustian Spirit of the Earth |
|
Nieuwe is nice, komt in de jaarlijst denk ik. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Hij verveelt mij helemaal niet. Sterker nog, het is/zijn (een) echte groeiplaat/groeiplaten gebleken. |
|
Split met Arstidir Lifsins is fenomenaal goed. |
|
De nieuwe plaat (Niederkunfft) zal op 27 februari via Prophecy Productions verschijnen. |
|
*Schop* Komt dus een nieuwe full-length aan. Oude werk maar weer eens draaien. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Klinkt niet slecht. Maja, ik ben gestopt bij Lunar Aurora qua Deutsche black. Ik kan geen teletijdmachine maken. En nu gaan we vegen |
|
Het nieuwe nummer heeft me nog niet helemaal. De nieuwste Arstidir Lifsins doet me meer aan de recentere Helrunar denken dan dit. |
|
Nieuwe is wel echt een boekwerk. Moeilijk lettertype, Duits. Gaat wel even duren voordat ik alles doorgenomen heb. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Klopt. Ik heb hem besproken voor Addergebroed. Effe schrikken toen het ineens op Entombed leek tijdens het laatste nummer. https://addergebroed.wordpress.com |
|
Na het openings- en tevens titelnummer vreesde ik dat dit een behoorlijke teleurstelling ging worden. Maar al bij al is de rest van de plaat wel in orde, met Der Endchrist als beste nummer wat mij betreft. Inderdaad niet het niveau van de Sól-platen of Frostnacht, maar zeker ook geen zwakke plaat. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |