|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Natuurlijk wil je aan iedereen laten zien dat je erbij hoort. Meld je daarom nu aan op de ZM hyve.... http://zwaremetalen.hyves.nl [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 14-11-2005 17:46] |
|
Waarom? |
|
boeie ik verveelde me.... maar hij is er dus wel...... dus aanmelden bitch! |
|
Ik hoor nergens bij, anderen horen hooguit bij mij. |
|
quote: Tuurlijk, pas je wel op voor m'n zijwieltjes! |
|
bleh jullie zijn stom |
|
Dit is stom. Dat wist je al wel he? Subtiel kamerolifantje |
|
Waar zou deze onzin goed voor moeten zijn?!? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
WTF! Disko Disko Partizani |
|
probeer dit topic eens te redden, zou ik zeggen Start de klok Bruce Banner |
|
joenges! iedereen heeft nu toch wel een hyve? en dan kan je je lekker aanmelden. of niet. weet je knal em maar dicht. stelletje internet n00bs.... |
|
Ik wil me best aanmelden maar hyves doet het weer eens niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
jeh iemand die wil! zie je wel hyves is alleen maar voor koele mensen! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 14-11-2005 18:14] |
|
Begin eens met te vertellen wat de neuk een hyve nou weer is Zenial |
|
quote: wilde ik net zeggen. En dan zonder meteen in scheldpartijen te vervallen Bruce Banner |
|
ging er eigenlijk van uit dat de mensen dat wel wisten. Tis niet iets heel onbekend of zo. maar goed hyves is een site waar je een profiel aan maakt en dan allerlei dingen kan joinen, maar het leukste is dat alles met elkaar in verbinding staat dus als je iemand kent op hyves die weer iemand kent die jij ook kent (ja lekker duidelijk! ) dan kan je dat doormiddel van een linkje zien. ik zou zeggen kijk eens op www.hyves.nl soort cu2 en nog zoiets dergelijks [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 14-11-2005 18:17] |
|
...en het doel van het topic werd ineens duidelijk. Bruce Banner |
|
iets voor f4gg00ttss? Ik heb me laatst al aangemeld op het elexorien forum, dat vind ik voorlopig gay genoeg [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 14-11-2005 18:20] |
|
lul Bruce Banner |
|
trut! |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
moet je lezen bitch |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: o spelfout weggehaald... |
|
quote: Het nut ervan is me nog steeds niet duidelijk, maar ach, ik heb de zin van cu2 ook nooit kunnen doorgronden. Deze beker gaat aan mij voorbij. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |