|
Auteur: |
|
|
nijmegen is niet bepaald local ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Godver die bandnamen klinken alsof er iemand wat op heeft gehoest Zenial |
|
mooi toch! heb je wel eens iets positiefs te melden, Zenial? Bruce Banner |
|
quote: lol My cat says zzzenaajl This is a local thread for local people! signature |
|
opgehoeste namen of niet..ik denk dak toch maar ga..folk is altijd leujk Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: my friends are into hiphop , but I am into folk local folk for local people signature |
|
CARACH ANGREN (www.carach-angren.tk) MYRKVAR (www.myrkvar.tk) Libithum (www.libithum.nl) Deze 3 stonden vorige week vrijdag nog in OJC Dingus in Venray... Libithum was echt een gigantische kut band! Myrkvar's nieuwere materiaal heeft veel weg van Wapenspraak en drinkgelag, wat dus erg gaaf is, alleen jammer dat ze nog niet zoveel nummers hebben zodat ze ook wat saaiere oudere nummers spelen. Maar wel de moeite waard iig! En Carach Angren heb ik al wat vaker gezien, toen waren ze wel goed, in de Dingus hadden ze echt een kut geluid, waardoor het een stuk minder gaaf was. Niets voor true blackies trouwens, daarvoor zit er teveel keyboard in. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Svidgar staat 27 november in de Goudvishal, voor Korpiklaani. Jonge band (gemiddeld net een jaar of 18) uit omgeving Den Bosch. Bruce Banner |
|
Aanwezig natuurlijk. Vrijdag verwachtte iedereen Black Metal bands, maar Libithum heeft juist voornamelijk andere invloeden. Je moet er gewoon van houden, smaken verschillen. Lain kun je de topictitel ff aanpassen? Datum en locatie erbij, wat duidelijker. |
|
quote: Positieve dingen zijn gay Zenial |
|
Libithum heb ik in Venray gemist (toen was ik nog niet binnen), Myrkvar was gigantisch kut (slechte folk metal met blije riedeltjes op een keyboard er zijn me op dit moment wat teveel van dit soort bands) en tijdens Carach angren ben ik maar weer gegaan want ik hoorde er niks van (kankergeluid) en zien kon ik het ook niet vanwege alle posers en groupies die vooraan stonden. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 07-12-2005 11:29] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Gek he, als je het een Black metal avond noemt. don't mistake lack of talent for genius |
Index / Concerten |