|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie heeft een flirt- en datingwebsite nodig als we ZM al hebben? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: heavy metal is the law |
|
quote: Oh, nou snel eens kijken wat ze voor lekkers in de aanbieding hebben Het is tenslotte bijna sinterklaas |
|
quote: Ja ik snap het, lief van je En ik heb me natuurlijk *gelijk* opgegeven voor die nieuwe website. En jij? Hatsjikidee! |
|
quote: quote: Great minds.... |
|
quote: signature |
|
quote: Hatsjikidee! |
|
quote: Gisteren waren het er nog maar 2, nu 3. Iemand? |
|
quote: Ja meteen!! Staan al wel 3 mannen op, wat een keuze.. er gaat een wereld voor me open |
|
quote: Misschien is het wel een metal dating site voor...MANNEN !!! Oei... Hatsjikidee! |
|
quote: Oh. Vandaar |
|
Oh! Ga gelijk kijken! |
|
quote: Hahaha, typisch! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: De een haar teleurstelling is de ander zijn eh.. ehm.. zijn eh.. ja.. nouja. |
|
quote: Raar ventje... |
|
quote: Hey heel-veel-jaartjes-jongetje! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:20 nog steeds. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Datingtopics zijn er hier al gewest en die werden gesloten wegens te veel oftopic geblaat enzo, en ZM is GEEN dating forum, ga ergens anders reclame maken. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |