|
Auteur: |
|
|
? Ik ken wel een Fear of god maar dat is eerder metal met een zangeres (niet zoals die gothic metal bandjes) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En die FOG is behoorlijk gaaf! Ik heb er 1 cd van (iets met 'veil' in de titel, kan dat?). Jammer dat Dawn (zangeres) zich kapot gezopen heeft. |
|
"As Statues Fell" EP heerscht Cultband! jammer van de mislukte reünie |
|
quote: We hebben het nu weer over de grind band? Zo ja, jammer dat ze niet meer bestaan. |
|
quote: ja, die ken ik ook. dat was de band met de zangeres van detente (die is overleden). was best een aardige band als ik het me goed kan herinneren. |
|
Hmmm. Kan er dan misschien een mod zo vriendelijk wilen zijn om er "(CH)" of iets anders waardoor het duidelijk wordt dat we hier met een Zwitserse grindband te maken hebben in de topictitel zetten? Alvast bedankt |
|
Info via google zoeken, zoals Audiopiel me al in een ander topic aanraadde, is no good. Ik krijg alleen maar info over de heavy metal band of gristenpagina's. Ik heb toch geen cd thuis liggen van een band die nog nooit bestaan heeft? |
|
quote: Dawn Crosby (R.I.P.). Hun optreden op de Aardschokdag was een juweel. Optisch kan ik me er weinig van herinneren, maar de opnamen van Vuurwerk waren super. Ik ga gauw Within The Veil weer draaien. En een grindcoreband met dezelfde naam...boeiend hoor! Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Het gaat me dus juist om die grincoreband. Als je een thread over die heavy metal band wilt openen, be my guest. Maar kan het nu even ontopic? (en kunnen de mods even de topictitel aanpassen??) |
|
Fear of god bestaat niet meer. Enige jaren geleden kwamen ze weer bijelkaar voor wat optredens, maar dat was weer snel afgelopen. Ze hadden toen ook nieuwe nummers opgenomen maar die zullen waarschijnlijk nooit het daglicht zien. Volgens mij zou dat rare label van Mike Patton een disography CD doen, maar daar heb ik ook al tijden niks meer over gehoord. Maar nee, klassieke band en zeker een grondlegger van het noise/grind genre. 'Pneumatic slaughter'is een klassieker! Check ook de split bootleg LP met Deathnoise en de s/t 7 inch. |
|
quote: Ah kijk, titels. Daar heb ik wat aan |
|
volgens mij heb ik er wel eens van gehoord, of is dat taste of fear |
|
quote: Daar heb je zelf het antwoord al op gegeven: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1549168 |
|
yeah slome! ik ken het zeker! maar ik heb niets in huus. Suck my piss |
|
quote: Wanneer ik je die Merzbow stuur kan ik je ook wel een kopietje van de 1e van FOG toesturen |
|
"Two Sides of The Coin", "Controlled by Fear", "Running Through the Blood", "world under my fingernail" allemaal grind-classics en vooral jeugdsentiment |
|
quote: toxic voodoo? Suck my piss |
|
quote: bi0er massiv \m/ Suck my piss |
|
ik heb er nog een shirt van liggen beetje klein en wit, voor degene die er interesse in heeft een tientje incl verzendkosten In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Index / Heavy Metal |