|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Massaal naar Hasselt zaterdag, de aftrap van de aanloop naar de enige echte Toxocara cd-presentatie. Komt dat horen en pik alvast wat nieuwe Toxocara nummers mee! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Hasselt is vooral bekend van het befaamde Carbidschieten. Overigens wist ik niet dat daar een zaal was |
|
mwoa..zaal... |
|
[quote]Op 17 november 2005 8:33 schreef TMDC wordfuhrer het volgende: Hasselt is vooral bekend van het befaamde Carbidschieten. |
|
@ de TMDC-baas:Oud-Nederlandsch vermaeck als carbidschieten is mooi man! Doen ze dat trouwens in Kampen ook niet? (net als brute metal maken ) ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Aanvullende info: zaal open 20:30 uur, entree twee pleuro ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Performance van Toxocara en Aggro Metal-avond bij 750dB in Hasselt Zaterdag 19 november organiseert 750dB een echte metal-avond. Het 'feest voor de oren' start met de Metalband Toxocara. Deze band staat bekend om hun energieke live-performance. Ook treedt de band Aggro op. Hun stijl? 'Serious music' voor sterke oren! Na wat wisselingen in de line-up bestaat Toxocara nu uit een zeer standvastig groepje muzikanten dat garant staat voor technische death metal met een 'old school touch' en afgemaakt met fantastische solo's. De band bestaat uit Michiel van de Plicht die tekent voor adembenemend drumwerk, de grommende baspartij van Anne van Doorn, hysterische gitaarklanken van Vince Zwarts en Martijn Moes en monsterachtig zangwerk van Kevin Quilligan en Vince Zwarts. Toxocara staat bekend om hun krachtige en energieke live-performance en is dus een aanrader voor de echte death metal fan. Ook op het podium deze avond de band Aggro. Allereerst willen deze heren kwijt dat ze toch vooral 'serious music' maken. Ze willen hun muziekstijl niet in een bestaand hokje plaatsen maar het gaat hier wel om muziek voor sterke oren. Je bent dus gewaarschuwd. Aggro is opgestart door Rob ter Heide (bass), Clemens Kerssies (drums) en Leendert Brouwer (guitar). Ze wilden 'experimental metal' gaan maken. Vocalist Frank te Riet maakte later de band compleet. De naam Aggro is vrij vertaald: het uiten van boosheid op een manier die geen kwaad kan. De heren maken muziek om hun negatieve energie in goede banen te leiden, het is een soort therapie. De muziek die door hen gemaakt wordt is niet standaard met coupletjes en refreintjes, zij willen je een verhaal vertellen met muziek en bouwen de songs op met de spanning en sensatie van een klassiek muziekstuk. Aggro heeft geen wereldschokkende toekomstplannen, misschien een keer een cd opnemen maar in ieder geval veel optreden en dat gaan ze aanstaande zaterdag op het 750dB podium doen. Dit dus ! YES WEL deeeenk!! |
|
quote: Klopt, alleen start Toxocara niet maar eindigt Toxocara de avond. |
|
quote: Die kranten toch altijd...... YES WEL deeeenk!! |
|
quote:En terecht! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: zeg maar hok. op zich wel gezwellie |
|
quote:dat zeker! De Doeks of Hasselt rule haha |
|
dat word een hok omverblazen dus. |
|
Ik heb nog nooit zulke amateurs van de PA meegemaakt Allemachtig wat een zooitje was dat |
|
Naar je zin gehad, zie ik Bruce Banner |
|
quote: Jazeker wel, gezellig avondje. Na 300 liter bier was ik het gelukkig alweer vergeten |
|
Ik heb toch maar voor Dead Head/God Forbid/The Haunted gekozen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Was het bier dan ook al zo snel op? Bruce Banner |
|
quote: Dat was al op voordat de PA de zaal binnengeslingerd werd. Die er eigenlijk al had moeten zijn. enzo |
|
quote: hahaha... slecht excuus om een eigen wanprestatie te verbloemen??? |
|
Ik heb (afgezien van een misplaatst sprongetje van Lord Coma ) anders nog nooit een wanprestatie van Toxocara meegemaakt. Zal dus echt wel aan de zooi daar gelegen hebben. Bruce Banner |
|
quote: Juist Hehe, je weet wel wat je moet onthouden he |
|
quote: Herman Finkers en Hans Teeuwen treden niet meer op cabaretiers. Misschien kunnen die lui hun plek wel overnemen. |
|
gebeurde recht voor mijn neus. Kan ik er wat aan doen dat zo'n moment voorgoed in mijn geheugen blijft hangen? We hebben het er vrijdag wel over Lekker heerschen in Soest Bruce Banner |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |