|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanx. @nix: houd je snater eens dicht. No more hugs for you. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
*schop* |
|
quote: Krijg ik nog mail terug? Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen nadat ik het mail adres heb gekregen in Lucky & Co. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Kan het ook tijdens dit festival? Cheers! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Stigma, gaan we weer samen motorrijden in Ozzy? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Staat er iets van een cd-kraam ofzo? Dan neem ik extra cash mee. |
|
quote:Met jou altijd! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heineken... Auw... Oja, 3,30 voor een groot biertje is natuurlijk van de gekke... [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 25-12-2005 14:23] |
|
Nee joh, de Gigant is tof. Subsidie trekken en woekerprijzen vragen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nouja, de zaal is dikke prima, maar dat wis ik al, want ik geb er zelf ook weleens opgetreden. Gelukkig stonden we op de gastenlijst, dus de eerste 3 bier waren "gratis", hehe. |
|
quote:Ja jezus zeg, was een duur avondje hahaha iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Maar wel gezellig. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
geloof het wel ja iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ook de TLP-disciples hebben zich uitermate bruut vermaakt.... (incl. de afterparty in ozzy!!!!) zwaar heersch! |
|
quote:ja me too met hun muziekskuh gelijk 2 frisbees van opgehaald!!!heersende band beter als pre mortem frisbee!!! |
|
quote:jah idd was wel gezellig behalve de volgende morguh!!! |
|
quote:maar daarom smaken ze nog wel prima hoor!!! |
|
quote: Dat viel nog best mee. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Niet! Klote heineken en dan nog zo duur ook. |
|
zijn er nog foto's van mn ex met die gigantische jetsers? Je moeder. |
|
tjek voor de eerste foto's van a dark x-mas : http://www.metalshots.com/ |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |