|
Auteur: |
|
|
nog fans van den admiraal hier? Faustian Spirit of the Earth |
|
bedankt voor de info! Je moeder. |
|
Admiral Freebee is echt knetterstom man. Flikker op met die gast! |
|
Ja, gaaf ehh ? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-11-2005 1:38] |
|
is dat die irritante gast van die msn/sms reclame ofzo? Je moeder. |
|
Van welke nummers is ie nu weer bekend? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Einstein Brain, Rags 'n Run, Bad Year For Rock 'n Roll, Ever Present, Oh Darkness, The Worst is Yet To Come Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik zou het eerst nog eens moeten horen, sommige titels zeggen me wel iets. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
op z'n site zijn normaal gezien wel samples te beluisteren, alleen blijkt die nu niet te werken, hier toch niet iig toch ff link: www.admiralfreebee.com Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:nee, dat is deze knakker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb ze een aantal jaar geleden live gezien. Ze speelden toen op een festivalletje ergens in België samen met de Osdorp Posse. Voor zo ver ik me het kan herinneren, vond ik het op zich wel aardig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Op tijd en stond klinkt Tom Vanlaere aka De Admiraal verre van slecht, maar om er nu een plaat van te kopen, dat niet. Op Rock Zottegem dit jaar verving hij Motorhead omdat Lemmy ziek was. Oh darkness is best een leuke meezinger. Nu draaien ze regelmatig 'Recipe for disaster', een vid met twee oerlelijke venten die samen huisje houden en die zo uit 'Deliverance' weggeplukt lijken [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 18-11-2005 10:49] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Index / Muziek algemeen |