|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vandaag dus |
|
Was gaaf gister heb allen Scenario 2 gemist. Volbeat kende ik niet maar vond ik wel goeie band. En Mercenary dat was gewoon heerschend! |
|
was gezellie stond weer achter de lichttafel.....veel bekenden gezien!! 3 keer stroomuitval gehad, en schijnbaar is daarom ook 3 keer de brandweer aan de deur geweest hihi... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Je kon weer niet van de "Do not touch this button" afblijven? |
|
quote:zo iets haha wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Persoonlijk vond ik Mercenary eigenlijk nog de minste band van de dag maar dat had meer te maken met hoe goed de andere bands waren. Scenario 2 opende uitstekend, Volbeat nog beter dan een dag eerder op de AMM en Stormrider was 1 groot feest om van achter de bar mee te mogen maken. (meestal loop ik bij een Stormrider optreden de bar zelf plat..) |
|
Was een super avondje met klasse bands!! De biertjes gingen er op een gegeven moment toch nog goed in zo naar een zware AMM! Die 3x stroomuitval was volgens mij omdatze backstage een lange met zalf in de magentron waren aan het klaar maken! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |