|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
achja, toch verleden tijd Je moeder. |
|
quote:Ragnarok is hartstikke 2005, homo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dat zijn Germanen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
Noorse en Griekse vink interessanter dan germaanse.. al lijkt de germaanse nogal wat op de noorse... Zit wel veel verschil in opzich als je het goed doorleest... In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Mythologie rulez anyay.. Das beter weg te lezen dan die verhalen over de 2de wereldoorlog..Da vind ik ruk. Anyway bier anyone???? [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 24-11-2005 12:29] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: wederom een briljante post. |
|
quote:Fuck kerel... Dit is dus echt 1 van de meest onzinnige en domme posts die ik ooit heb gelezen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Kom op Misanthrope, jij vindt Indo-Europese geschiedenis toch ook veel boeiender dan de Germaanse? Ik bedoel, die hebben het weer gejat van de Noren en die van de Grieken. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 24-11-2005 12:51] |
|
quote:Lees zijn post eens goed. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Jezus, dan is het een domme post in het kwadraat. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 24-11-2005 12:55] |
|
Maar goed, zoals Unholy Mary al zei werd de Germaanse cultuur zoals wij die kennen beschreven door de Romeinen en aangezien de Romeinen en de Germanen niet altijd even grote vrienden waren, is de beschrijving van de Germaanse cultuur een beetje gekleurd. Oftewel, de Germaanse cultuur zou veel uitgebreider kunnen zijn dan wij nu denken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: +1 |
|
quote: For the record, het is trouwens een dame. |
|
quote:Ow. Feauxteaux! Misschien wil ik mijn opmerking daarna wel even goedmaken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
De Germaanse mythologie kan ingedeeld worden in de Continentaalgermaanse en de Scandinavische (Noordse) groep. Deze lijken sterk op elkaar, maar toch zijn er enkele verschillen. Misan, zoek et op zou ik zegge he.. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
argh... |
|
wat nou.. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
beetje grote mond soms? |
|
grote mond? wat? hoezo dat dan weer.. ik zeg alleen maar zoek het na meer niet. pfff kerels hihi.. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Grote mond. + Feauxteaux. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: En Feauxteaux betekent..?? (ken geen frans ) In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
frans is een rottaal In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |