|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmm, het is wel lekker dichtbij. Twijfel de bijfel.... |
|
dit gaat een rustig concert worden zo wacken + bier = geheugenverlies |
|
Als ik het goed heb is de line-up: Chimaira, Dark Tranquillity, Bullet For My Valentine, Hatesphere |
|
Deze package komt ook in Haarlem. Ik ben er overigens niet bij, jammer want ik wou Dark Tranquillity wel zien. Als Chimera en die ongeloofelijke zaadband hatesphere thuisblijven overweeg ik het nog. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
he ziet er leuk uit, denk dat ik er wel bij ben |
|
quote: dat was um, juistem , ik ben er cker bij. Tivoli is goed te doen dus, hopenlijk is boven ook open in Tivoli nu, mja moet wel met deze bands. wacken + bier = geheugenverlies |
|
quote: Gaan !!! Hatsjikidee! |
|
Te duur zeg! En Dark Tranquility stelt tegenwoordig niet zoveel meer voor live... jammer is dat. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Euhm... het is ondertussen al een maand bekend dat Bullet For My Valentine niet mee gaat Ik ga wel! Hatesphere is vet!! Chimaira is ook te doen.. Ik vind DT juist weer kut maarjah |
|
Chmaira is nu met de ex-drummer van Dying fetus en Misery Index |
|
quote: 9 december ja, ben aanwezig Hatespere is inderdaad niet zo erg boeiend, chimaira had ik al s gezien, en is zeker vet |
|
Gewoon gaan Chimaira beukt echt zooo hard live. |
|
Ik ga, het is té dichtbij om niet te gaan. En DT is wel aardig. Eens kijken of ze net zo'n concert kunnen neerzetten als een jaartje of 3 terug in de Effenaar. Dat was vet Hatsjikidee! |
|
quote: En opeens "bullet for my valentine" er ook bij? Kent iemand deze knakkers? |
|
quote: Ja, Machine Head achtig, maar dan slechter. Veel van die emo's vinden die muziek goed. Schorum. En ik heb Chimaira al 2x live gezien, en het is super gaaf. |
|
quote: Ja, vond het al een emo naam Magoed, Chimaira is live dus heerschend, dt is gewoon vet. Helaas kan hatesphere mij niet zo bekoren, maargoed. |
|
quote: hehe. Hatesphere vind ik persoonlijk wel grappig. |
|
quote: Daar heb je het al |
|
pix from Antwerp online @ www.musketeerofdeath.nl |
|
quote: haha, najah. ik vond het harstikke gaaf live Alleen heb ik me weer ontiegelijk lopen erger aan de zanger van Dark Tranquility. Wat is die kerel gay zeg |
|
quote: En hij wordt eigenlijk alleen maar gayer . Ik vond het wat tegenvallen, maar dat lag voornamelijk aan mezelf. Hatesphere gemist, DT was wel oké en Chimaira had ik na een nummer of 3 wel gezien. Weten we dat ook weer... Hatsjikidee! |
|
Idd, die knakker van DT, té gay. Hij werd ook een beetje uitgejoeld en voor homo uitgemaakt in haarlem. Hij kreeg hier zelfs een beker tegen ze smoel, waardoor die kale bassist vet pissed was de hele tijd Vette stem heeft ie wel. Chimaira beukte behoorlijk zoals gewoonlijk. Was m'n schoen wel kwijtgeraakt in de pit Hatesphere viel me mee live, had et kutter verwacht. Toch maar es gaan luisteren. Enige waar ik me achteraf aan ergerde bij hun: ze deelden stickers uit met handtekeningen ( ) met daarop teksten als "Satan rules, 666! muahah" |
|
quote: Dit meen je toch niet serieus?? En dan is de zanger van DT gay??? Hatsjikidee! |
|
quote: Jawel serieus. Ik kwam een ex-klasgenoot tegen, een meisje waarvan ik noooooit had verwacht dat ze metal kon waarderen. Het bekende "wel grappig" was haar opinie over het gehele concert. Daar kwam bij dat ze een hadnje had geschud met "die ene met die lange haren" van hatesphere. En dus een handtekening had met die tekst die ze aan mij liet zien. En ja, da's gay |
|
quote: Hatsjikidee! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |