|
Auteur: |
|
|
Dobbe, Roden published on 2005-12-17 Dobbefestival ICO gebouw/De Dobbe Koerskamp 2a * Roden Libramentum, Toxocara, Another Face ------------------------------------------- Upcoming shows 2005-12-02 OJC Hardenberg 2005-12-17 Dobbe, Roden 2005-12-23 Artischock, Soest 2006-01-14 Popfront, Zwolle [Dit bericht is gewijzigd door libramentum op 21-11-2005 18:08] |
|
*aas* ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ey huh.. gaat dat nog wel door? Kzie Eloxarioblahien en Liblahmentum alleen staan op Popfront-site. |
|
O dit staat er in de 1e post.. Libramentum, Toxocara, Another Face Upcoming shows 2006-01-14 Popfront, Zwolle Verwarde me een beetje dus Maar duidelijk nu |
|
zwaar weekend zeker |
|
Komend weekend wordt iig zwaar, iig wat betreft het metaal ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:altijd goed ^veel enzo |
|
bier is altijd goed, en een goed excuus. komende zaterdag is deze show. choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Ja dan ben ik er niet..verplichtingen..oftewel een gezellige verjaardag en uit eten bij de jodelowina..waar ik nu al naar uitkijk... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Syntax Error? da's toch een MSX melding? krommedeur..pff choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: Syntax Error is C64 foutmelding.. dan moest je ff Listen... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
haha, psies zoiets jah. BASIC debuggen. gniffel. da's lang geleden. [Dit bericht is gewijzigd door Noordkabaal op 15-12-2005 14:56] choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
hoe laat begint dat eigenlijk vanavond? |
|
...maar het was wel weer leuk. Ik blijf het een geniale zaal vinden trouwens; als je wil roken ga je maar naar buiten! |
Index / Concerten |