|
Auteur: |
|
|
wie is't dan ? ik snap dr nix van heet ie "Big country zanger" ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nee hoor-Big Country was een Schotse band (°1981)met zanger-gitarist Stuart Adamson.Ze speelden een combinatie van folk en heavy metal... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Net zoiets als Skylad zeker ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Is dit een nieuwe trend onder muzikanten ofzo? i feel like a hoochiemumma |
|
quote: Is toch al wel een tijdje geleden gebeurt he? Of heb ik het nu op iemand anders? (dacht trouwens dat ie op Hawaii of zo gevonden was... na een paar maanden vermist te zijn geweest?) |
|
O. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Eigenlijk absurd dat hier vijftien jaar tussen heeft gezeten. Tering. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
1 minuut maar, toch? VIESPEUK!!! |
|
Ik denk niet dat je daar nog antwoord op gaat krijgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik kijk over een jaar of 15 even weer in deze topic, ok? VIESPEUK!!! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Muziek algemeen |