IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : [Zwolle] Cover Your Ears Vorige pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2005 17:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2005 15:53 schreef Stefan het volgende:

Tja eh, als je weet wat voor een cafe het is.. is het nogal logisch dat men niet komt kijken. Anyway, weet nog niet of ik er vanavond zelf zal zijn. Iets met moe enzo.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-11-2005 18:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

trouwens nooit geweten dat er ook wel eens niet coverende bandjes optreden, doen ze dan wel aan promotie ofzo? anders is het niet vreemd dat er geen hond komt kijken, tis immers een studentencafe met hoog skihut niveau

Je moeder.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2005 19:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2005 18:25 schreef karnivoor het volgende:
trouwens nooit geweten dat er ook wel eens niet coverende bandjes optreden, doen ze dan wel aan promotie ofzo? anders is het niet vreemd dat er geen hond komt kijken, tis immers een studentencafe met hoog skihut niveau

Mwah wel in dat stappen in Zwolle blaadje wat niemand terecht leest en verder staat het op het bord voor het cafe dacht ik.. in de straat waar ik haast nooit ben.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 23-11-2005 21:48 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Godverdomme, net thuis van werk.... had Accelerate wel weer ff willen checken.

Stomme Mayo

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2005 21:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2005 21:48 schreef AngelOfDeath het volgende:
Godverdomme, net thuis van werk.... had Accelerate wel weer ff willen checken.

Stomme Mayo

Stomme AngelOfDeath..

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-11-2005 0:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 november 2005 19:35 schreef MindlessMayo het volgende:
Mwah wel in dat stappen in Zwolle blaadje wat niemand terecht leest en verder staat het op het bord voor het cafe dacht ik.. in de straat waar ik haast nooit ben.

ah dat schiet op ja hehe

Je moeder.

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 24-11-2005 8:50 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

T'was nog druk ook gister was iets van 100 man nog.

En we hebben gewonnen moeten we in de finale nog een keer Metallica spelen. nou ja leukste was dat Moord en Brand de hele avond waren overtuigt dat ze zouden winnen

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 24-11-2005 10:41 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Gefeliciteerd he Had het sowieso wel verwacht.. Moord&Brand.. ghegheghe..

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 28-11-2005 17:51 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Ik ben bij de 1e voorronde geweest (Tha Doggz als Foo Fighters en Endless Nameless als Nirvana)
Was leuke gezellige avond.
Als ik kan kom ik misschien nog wel vaker kijken... en natuurlijk de finale in het popfront (en de winnaar op het bevrijdingsfestival)

borgnavar
Usericon van borgnavar
Posted 05-12-2005 21:53 by borgnavar Wijzig reactieProfiel van borgnavarQuote dit bericht

Ik wist van beide bands niet wat ik kon verwachten. Ik ben wezen kijken en was benieuwd of ik gegrepen zou worden door de uitvoeringen.
Maar ik vond Metallica er eigenlijk niet uitspringen. Erg plichtmatig en zonder bezieling. De band die Gn'R uitvoerde, vond ik eigenlijk veel interessanter.

Ik snapte echter geen reet van dat zogenaamde wedstrijdmechanisme. Toen de tweede band Metallica deed, stonden er volgens mij alleen pure Metallica-fans in de zaal. De uitslag kun je dus met een vol blik fans van tevoren bepalen. Lekker nuttig... Met een objectieve jury was er volgens mij eerlijk gezegd een andere uitslag uitgekomen.

Al met al geen zinnige wedstrijd, lijkt me. Alleen leuk voor bandjes met een vast publiek dat even blij kan zijn.

Grimness of deamons

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-12-2005 21:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Haha ik las je reactie ook al op Hedon forum, nouja daar werd ook al aan je gevraagd of je een of andere substantie in je gehoorgangen had zitten..

Anyway, overal zal wel een verklaring voor zijn..

borgnavar
Usericon van borgnavar
Posted 05-12-2005 22:06 by borgnavar Wijzig reactieProfiel van borgnavarQuote dit bericht

Hedon-forum? Met wie vergelijk jij me?

Grimness of deamons

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-12-2005 22:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 22:06 schreef borgnavar het volgende:
Hedon-forum? Met wie vergelijk jij me?

Geen idee, maar die poste precies hetzelfde.. wat een toeeeeeval.

borgnavar
Usericon van borgnavar
Posted 05-12-2005 22:14 by borgnavar Wijzig reactieProfiel van borgnavarQuote dit bericht

Nou, wat een toeval. Die knul zegt toch echt iets anders. Moord en Brand 'alle lof toewuiven' en Metallica 'met een spiekbriefje...', daar héb ik t niet eens over.
Nogmaals, ik zeg niet meer dan: Metallica vond ik plichtmatig, Guns n' Roses interessanter.

En blanco toeschouwer.... kom op zeg.

Van binnen zijn we allemaal zwart.

Grimness of deamons

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-12-2005 22:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Right

Wat komt er de volgende keer eigenlijk?

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 06-12-2005 12:16 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

21 dec: U2 vs. Coldplay
(Premium vs. The Final Exhile [met (ex)leden van To Elysium en Seraphique])

Wordt nog wat

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-12-2005 18:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm, grote naam vs klein nieuw bandje... wie zal der winnen...

Je moeder.

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 22-12-2005 15:30 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

En jawel; The Final Exhile kreeg welgeteld 14 % van de stemmen!!!

Gefeliciteerd Premium!!!!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com