|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
trouwens nooit geweten dat er ook wel eens niet coverende bandjes optreden, doen ze dan wel aan promotie ofzo? anders is het niet vreemd dat er geen hond komt kijken, tis immers een studentencafe met hoog skihut niveau Je moeder. |
|
quote: Mwah wel in dat stappen in Zwolle blaadje wat niemand terecht leest en verder staat het op het bord voor het cafe dacht ik.. in de straat waar ik haast nooit ben. |
|
Godverdomme, net thuis van werk.... had Accelerate wel weer ff willen checken. Stomme Mayo "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Stomme AngelOfDeath.. |
|
quote: ah dat schiet op ja hehe Je moeder. |
|
T'was nog druk ook gister was iets van 100 man nog. En we hebben gewonnen moeten we in de finale nog een keer Metallica spelen. nou ja leukste was dat Moord en Brand de hele avond waren overtuigt dat ze zouden winnen |
|
Gefeliciteerd he Had het sowieso wel verwacht.. Moord&Brand.. ghegheghe.. |
|
Ik ben bij de 1e voorronde geweest (Tha Doggz als Foo Fighters en Endless Nameless als Nirvana) Was leuke gezellige avond. Als ik kan kom ik misschien nog wel vaker kijken... en natuurlijk de finale in het popfront (en de winnaar op het bevrijdingsfestival) |
|
Ik wist van beide bands niet wat ik kon verwachten. Ik ben wezen kijken en was benieuwd of ik gegrepen zou worden door de uitvoeringen. Maar ik vond Metallica er eigenlijk niet uitspringen. Erg plichtmatig en zonder bezieling. De band die Gn'R uitvoerde, vond ik eigenlijk veel interessanter. Ik snapte echter geen reet van dat zogenaamde wedstrijdmechanisme. Toen de tweede band Metallica deed, stonden er volgens mij alleen pure Metallica-fans in de zaal. De uitslag kun je dus met een vol blik fans van tevoren bepalen. Lekker nuttig... Met een objectieve jury was er volgens mij eerlijk gezegd een andere uitslag uitgekomen. Al met al geen zinnige wedstrijd, lijkt me. Alleen leuk voor bandjes met een vast publiek dat even blij kan zijn. Grimness of deamons |
|
Haha ik las je reactie ook al op Hedon forum, nouja daar werd ook al aan je gevraagd of je een of andere substantie in je gehoorgangen had zitten.. Anyway, overal zal wel een verklaring voor zijn.. |
|
Hedon-forum? Met wie vergelijk jij me? Grimness of deamons |
|
quote: Geen idee, maar die poste precies hetzelfde.. wat een toeeeeeval. |
|
Nou, wat een toeval. Die knul zegt toch echt iets anders. Moord en Brand 'alle lof toewuiven' en Metallica 'met een spiekbriefje...', daar héb ik t niet eens over. Nogmaals, ik zeg niet meer dan: Metallica vond ik plichtmatig, Guns n' Roses interessanter. En blanco toeschouwer.... kom op zeg. Van binnen zijn we allemaal zwart. Grimness of deamons |
|
Right Wat komt er de volgende keer eigenlijk? |
|
21 dec: U2 vs. Coldplay (Premium vs. The Final Exhile [met (ex)leden van To Elysium en Seraphique]) Wordt nog wat |
|
hm, grote naam vs klein nieuw bandje... wie zal der winnen... Je moeder. |
|
En jawel; The Final Exhile kreeg welgeteld 14 % van de stemmen!!! Gefeliciteerd Premium!!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |