|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Super lekkere plaat. Jammer dat er maar één nummer op staat NB: Mats en Morgan hebben samen ook erg leuke dingen opgenomen onder...'Mats en Morgan' Iedereen die bij Zappa heeft gespeeld is noodzakelijkerwijs een held. |
|
Aaargh! Ik blijf me er maar over verbazen hoe meesterlijk deze cd is! Het begin vrij Meshuggah achtig, maar gelukkig allemaal net wat gevarierder, en er komen dan steeds meer gave solo's doorheen. Het wordt helemaal tegek als dat krijsende mens erdoorheen komt en dan daarna dat valse orkest.. Prachtig! Ook die speech bij 'missing time' (staat alleen op 3.33 toch?).. vet! Van mij mocht de cd alleen nog wel 20 minuten ofzo doorgaan met hetzelfde verloop, dus nog experimentelere dingen erbij, dat zou het echt helemaal afmaken! Heeft Thordendal nog meer van dit soort meesterwerkjes uitgebracht? Of is er iets anders wat hier op lijkt? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Soul Nigger? It's fuckin' R&B!!! |
|
Naast Martyr - Warpzone is dit inderdaad 1 van de beste cd's ooit gemaakt... Ook een eervolle vermelding voor Diabolical Masquerade - Death's Design (en Nightwork), Nagelfar - Virus West(1 van de beste black metal platen!), Theory In Practice en alles van Ram-Zet Wat je zegt ben je zelf! |
|
quote: Ik denk dat je tesseract ook wel goed zou trekken maar dat ken je al ongetwijfeld "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik kende het nog niet maar bedankt voor de tip. Klinkt zeer prettig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: quote: quote:heb er slechts 2 nrs van maar ook En ja, Special Defects Dat orgelstuk ook ja En 'k heb ook 1 cd (overgefikt ) van Mats & Morgan, Thordendal speelt er ook op. Briljant. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-11-2006 2:00] |
|
quote: Hehe vet, zal ff kijken Wat je zegt ben je zelf! |
|
quote: Mats & Morgan - Trends & Other Diseases was't |
|
quote: Dankje! Direct ff zoeken Wat je zegt ben je zelf! |
|
Kan een mod de naam misschien in Thordendal veranderen? hehe |
|
verdomt je hebt gelijk volgens mij Ieder spreekt het ook zo uit weetje... ahwell... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
De innerlijke zon neger? Is dit iets NSBM's ofzo Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Joa ach hehe |
|
quote: Volgens mij betekent "niger" gewoon zwart. Black Sun Within dus. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Vertel dat de discrimi-negers maar Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Whooo, spacehoes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wat ben ik toch overdreven fan hiervan een must voor alle technici signature |
|
Godver da's lang geleden. Geweldige plaat! Maar heb 'm niet eens origineel in m'n kast. Is ie nog ergens te verkrijgen? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
niet te geloven, maar ik heb dnet de originele uit 1997 van UAH records of zo, vers gekocht via de Heavy Sound in Gent signature |
|
wow nice! ik heb em helaas niet meer en nooit meer tegengekomen. Maar weer es op zoek gaan, één van die unieke klassiekers. Meesterwerk. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-10-2008 23:42] |
|
quote: Bron: http://www.lambgoat.com/news/view.aspx?id=14508 |
|
Goed nieuws! Tijdje niet meer geluisterd: maar weer eens uit de kast plukken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |