|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Pleurisy?? HEERS Detonation ook wel OK, gister nog gezien... die bassist heeft lang haar jonge Ja ik ga: (copy-paste aub ) ---------------------------------- Snagger Dwaallicht |
|
Hmm als goed is krijg ik weer geld en dan kan ik gaan. Severe Torture wil ik wel zien Snagger Dwaallicht Necromantica |
|
Hmm...tis wel wat ver weg, voor mij dan. Lijkt me wel gaaf in ieder geval. Ik zal er nog wel ff een nachje over slapen sebinsagoil |
|
Vanuit betrouwbare bron heb ik mogen vernemen: Ja ik ga: (copy-paste aub ) ---------------------------------- Snagger Dwaallicht NecRomantica RajackAr |
|
Als ik die dag -in de buurt ben, -geld heb -de mensen om me heen een beetje over weet te halen dan ga ik wel.. helaas is die combinatie niet altijd even aanwezig.. Hoewel het laatste niet meer van toepassing is aangezien het bovenstaande lijstje al weer genoeg lol belooft |
|
Vinnie... wat een GELUL Ja ik ga: (copy-paste aub ) ---------------------------------- Snagger Dwaallicht NecRomantica RajackAr Valorian666 |
|
Hey lui Ja ik ga: (copy-paste aub ) ---------------------------------- Snagger Dwaallicht NecRomantica RajackAr Valorian666 Metal Mark sebinsagoil |
|
Snagger Dwaallicht NecRomantica RajackAr Valorian666 Metal Mark VUIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ich bin dabei! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Hmm, ik wil wel. Kan vast niet... Dead things grow from deep inside... |
|
Ben ik de enige die servere torture een kutband vind? |
|
Ben ik de enige die de hele lineup niet kent? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik ga dus jij ook!!! -------------------------------------------------------------------------------- Snagger Dwaallicht NecRomantica RajackAr Valorian666 Metal Mark VUIG Cadaveria!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 30-12-2001 19:15] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
belooft weer een goed concert te worden |
|
Kan niet moet werken |
|
Ja! Ik Ga!: ------------------- Snagger Dwaallicht NecRomantica RajackAr (niet dus?) Valorian666 Metal Mark VUIG Cadaveria Mörke Dit slaat nergens op. |
|
Hmmzz... al aardig wat menschen die ook komen. Oja nath: we motte overdag al naar Arnhem, als je nou ff onlijn komt !!!! :-) Ik, Wil Schuurman |
|
hoe laat begint dat eigenlijk |
|
Vrijdag 4 januari (concert/ deathmetal) Pleurisy, Severe Torture, Detonation Open: 20:00 uur Entree € 6,50 vvk € 5,50 |
|
Dat was weer heftig! Detonation was weer erg cool om live te zien (je moet wel van Dissection houden, want ze hebben er vrij veel van gejat). Sever Torture was voor mij een vieze tegenvaller, die zanger heeft een ENORM diepe grunt en dat was wel tof, maar verder was het een schaamteloos riff knip-en-plak-werk dat ik er bijna nuchter van werd. En toen ging ook de halve zaal naar huis, begrijpelijk als je van ver komt, maar dan mis je dus wel het mooiste van de avond, en dat was PLEURISY!!! Dit was de 2e keer dat ik ze live zag en ik was nu meer omver geblazen dan de vorige keer in oktober. Wat een fijne death metal band. Verder weer NecRomanticA ontmoet, Snagger, VUIG. Jammer dat Valorian666, Cadaveria, Mörke er niet waren. Jullie hebben wat gemist! |
|
Het was idd wel leuk; maar het probleem was dat ik ontzettend 'moe & gaar' was (dat heb je, als je daarvoor 3,5 uur in de bios zit) maar detonation was erg goed ja. Ik heb een half uurtje severe torture gezien, was erg diepe grunt, maar echt 'bijzonder' vond ik het niet. Volgende keer ben ik wat minder hoop ik Ik, Wil Schuurman |
|
shit helemaal vergeten stom stom ect. Nou jah volgende keer beter. (hoop ik) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja.. dat was jammer.. heb er ook niet meer aan gedacht.. meeste al eerder gezien, maar toch... Detonation vooral beniewd naar, scheen nogal veel in the vein of At the Gates en Dissection te zijn.. |
|
Pluspunt van de avond trouwens dat ik midden tussen allemaal baggerdeath 'Heaven In Flames' van Judas Iscariot voor 7 euro kon oppikken. YES!! Dat was dan een aardig goedmakertje voor die stomme Sodom MISPRINT. |
|
quote: Ik denk dat je vanaf nu ruzie hebt met nathalie... Ze zat de hele avond al "mag ik even geld lenen voor die judas iscariot !?!?". Later bleek hij verkocht te zijn Ik, Wil Schuurman |
|
Oh man, dan ben ik blij dat ik hem meteen gekocht heb en niet te lang getwijfeld heb! Ik zat nog van 'hmmm kan ik hem niet beter aan het einde van de avond kopen?' *aait nog even over z'n CD* Nou ja, er valt altijd wat via CD-R te regelen natuurlijk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |